Comments

آیا «امر خصوصی» تلقی کردن انواع باورها، دین ستیزی ست؟ / جواد قاسم آبادی  — 4 دیدگاه

  1. تاریخ گرایی و گذشته پرستی عملی است ارتجاعی. در تمام جوامع طبقاتی کذشته بی عدالتی وجود داشته . فعلا باید به فکر اکنون و آینده بود و نه نوستالژی و رمانتیسم یا ترس و هراس از گذشته.
    آنارکو-فمنیست

  2. تمامی این نوشته برای انداختن جنایات هزاروچهارصد ساله اسلام ناب محمدی وجنایات همین حکومت اسلامی بر گردن ساسانیان وفراری دادن قاتل است بدون اینکه نویسنده زحمت آوردن حتی یک فاکت تاریخی از ادعای خود را بکشد.
    البته در سالهای گذشته کسانی مانند علی شریعتی و منافقین ومحمود احمدی نژاد و یوسف اشکوری و…بهمراه دیگر نو اندیشان؟!اسلامی تلاش کردند تقصیر جنایات وغارت مجریان اسلام ناب محمدی را بر گردن ساسانیان بیاندازند اما چون هیچکدام نتوانستند حتی یک فاکت تاریخی بیاورند و مانند نویسنده همین مقاله گفتند “بنظر من” ویا مانند منافقین وعلی شریعتی ومحمود احمدی نژاد ویوسف اشکوری و…گفتند دوران تاریک ویا سیاه ساسانی این بود که این تلاش بخاک سپرده شد.
    درضمن قربان شکلت که برای دهکده کوچک جهانی ونظم نوین آن قش وریسه میروی ،امروزه با این فاصله و ستم مضاعف طبقاتی محصول حاکمیت مطلق سرمایه دیجیتالی ودیکتاتوری آن در دهکده کوچک جهانی مردمان فرودست جهان در حال انفجار هستند و این قش وریسه رفتن چپ نما ها برایشان زخم روی نمک است.

  3. سلام گرامی؛ بنظر من افراطی در کار نیست بلکه تا امروز بر سر این مساله مهم برای آینده کودک کم توجهی شده است. همین امروز در فرانسه به کودکان در مورد سوء استفاده های جنسی در خانواده آموزش داده می شود تا لحاظ جسمی قربانی انحرافات فامیل نزدیکان خانوادگی خد نشوند و موارد مشکوک از «محبت» زیاد از حد را به اطلاع آموزگاران خود برسانند. بنظر نویسنده روان شویی کودکان از سوء استفاده جنسی کم اهمیت نر نیست چه از یک سو در قاموس نویسنده جسم و روان انسان مجموعه ای واحد را تشکیل می دهند که بر روی یکدیگر اثر مستقیم دارند و از سوی دیگر کشف روان شویی کودکان در خانواده بسیار برای کودک آسانتر در کشف و اطلاع به مقامات آموزشی ست. با سپاس از توجه و با ارزوی موفقیت برای شما!

  4. «در خانواده نیز حق تبلیغ و ترویج این باورهای خصوصی را نداریم». به گمانم در این مورد نباید افراطیگری کرد.وگرنه باید پلیس مخفی خانواده تشکیل داد تا پدر و مادرها را کنترل کنند که بچه ها را بدآموزی نکنند، یعنی سیستم پلیسی بدتر از جمهوری اسلامی که هنوز جرات نکرده بگه که زنان توی خانه هم باید محجبه باشند و … انقلاب بعدی باید تمام انگل ها از جمله آخوندها را از درآمدهای مفت، از تریبون های مفت و دیگر امکانات مفت بی بهره کند. در آنصورت مطمئن باشید که دین واقعا به مسئله شخصی افراد تبدیل شده و کم کم با افزایش دانش و آگاهی مردم فراموش شده و قشر آخوند محو میگردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>