Comments

چهره بی شرم نظام — 1 دیدگاه

  1. جای شکرش باقیست که روشنگری بالاخره پس از سالها وسالها اجنبی بودن رژیم اشغالگر اسلامی واینکه ادامه تاریخی و…وحوش اشغالگرچهارده سده پیش است را تائید کرد.
    فیلم ببین چه کسی اینجاست یکی از شاهکارهای سینمائی آلمان است.
    در این فیلم هیتلر دوباره زنده میشود و…خانمی که صاحب یک کمپانی سینمائی است بدین باور میرسد که وی خود هیتلر است.
    با وی مصاحبه ای میکند ودر آن از هیتلر می پرسد راز پرستش تو از سوی آلمانها چه بود؟
    هیتلرپاسخی میدهد که پرستش امام گوربگوری از سوی بخش بزرگی از مردم ایران که هنوز هم ادامه دارد بر پاسخ هیتلرمهر تائید میزند.
    وی می گوید درگوشه ای از درون تک تک پرستش کنندگان من یک هیتلروجود داشت که با آمدن من بر سر قدرت آن میلیون میلیون هیتلر درونی آزاد شد وبه حمایت از من برخاست.
    نیروهای سرکوب گررژیم جدا از اینکه نام سپاه یا بسیج ویا…انتظامی داشته باشند بروشنی روز با بی رحمی های مادون حیوانی خود نشان داده اند که نیروی سرکوب گر خودی نیستند تا در کنار سرگوب گری رحمی هم داشته باشند.
    حال بگذارشازده با ناسیونالیزم ارتجاعی خود سپاه را در برابرداعش حافظ جان و…مردم بنامد ومرتب بدروغ از ریزشی حرف بزند که تا بحال حتی یک نمونه هم نداشته است.
    گله های نماز جمعه ای وگله های اربعینی وامر به معروفی های غیر دولتی و…کلا پایگاه اجتماعی رژیم که بسا وسیع تر از ایرانی ها میباشد همانهاهستند که یک امام گور بگوری در درون آنهالانه کرده است و این هویت مادون حیوانی در این چهل وپنج ساله از نسلی به نسل دیگربه ارث رسیده است.
    هر که در ماهیت مادون حیوانی امام گور بگوری وپرستش کنندگان وی شک دارد کافیست به رساله وی مراجعه وبخواند که صیغه دختر نوزاد وتمتع جنسی از وی توسط سرپرست آن نوزاد حلال است.
    حال میبینی بیله دیگ وبیله چغندر.
    وقتی سرکرده اسلام در سن پنجاه ویک سالگی عایشه هشت ساله را از پدرش ابوبکر میخرد تا از وی تمتع جنسی ببرد از امامش چه توقع؟
    از تجاوزبه پسران نوجوان در کهریزک واز تجاوز به دخترکان دستگیر شده و…از لواط قاری قران محبوب خامنه ای و…چه توقع؟.
    حتی یک نفرازپایگاه اجتماعی رژیم در این سالها وسالها بعلت همان ماهیت مادون حیوانی به این تجاوزات وبی رحمی های قوای سرکوبگررژیم نه تنها اعتراض نکرده است بلکه همواره در نماز جمعه ها و…با الله اکبرهای خود از این وحوش مادون حیوان حمایت نیز کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>