Comments

نادر ثانی: فروش تی‌شرت ساواک، حرکتی وقیحانه از سوی ضدخلق — 2 دیدگاه

  1. محض اطلاع نویسنده در باب قفل بودن جمهوری اسلامی وامپریالیستها زیر پیراهنی ساواک از هر دو سایت کمپانی آمازون ورد بابل حذف گردیده است.
    سالیان سال است که اشرف دهقانی ویارانش در مورد وابستگی جمهوری اسلامی به امپریالیسم امریکاروشنگری نموده اند اما متاسفانه با این حجم افشاگری وروشنگری چریک ها وبا این
    واقعیت های عینی غیر قابل انکارهنوز که هنوز است چپ توده ای مزاج خط امامی دوست دارد بگوید رژیم وامپریالیستها رو در روی یک دیگر قرار دارند.
    من مصرانه از نویسنده میخواهم کامنت رفیق اشرف را با دقت بخوانند تا شاید از توهم نسبت به ماهیت رژیم بیرون آیند.

  2. اشرف دهقانی:
    “باید تأکید کرد که نیروهای سرکوبگر موجود فقط حافظ رژیم جمهوری اسلامی نیستند بلکه آنها در اساس تکیه گاه سرمایه‌داران وابسته و امپریالیست‌های غارتگر و حافظ منافع آنها در ایران هستند. در واقع این استثمارگران که فقر و مصیبت‌های گوناگون را بر کارگران و دیگر توده‌های ستمدیده ایران تحمیل کرده و خون مردم را در شیشه کرده‌اند بدون نیروهای نظامی موجود، از ارتش گرفته تا سپاه پاسداران و بسیج و غیره، یک روز هم قادر به حکومت و تسلط بر جامعه ما نمی‌باشند.”
    “اما ضعف بزرگ مردم ما امروز نداشتن یک تشکیلات کمونیستی نظیر تشکیلات چریک‌های فدایی خلق در دهه ۵۰ است. از قدیم به درستی گفته شده است که “چاره رنجبران وحدت و تشکیلات است”. بر این اساس کارگران و زحمتکشان رنجدیده و دیگر توده‌های تحت ستم ما باید بتوانند راهی برای سازماندهی مسلح خود بیابند. از نظر ما این راه را باید با تشکیل گروه‌های سیاسی – نظامی متشکل از کارگران آگاه و جوانان روشنفکر انقلابی، با رعایت کامل مخفی کاری آغاز کرد. این گروه‌ها ضمن انجام عملیات مسلحانه علیه دشمن با هدف تضعیف و در نهایت نابودی آن، به منظور بالا بردن آگاهی سیاسی توده‌ها باید دست به تبلیغ و ترویج نظرات انقلابی (کمونیسم واقعی) بزنند تا راه برای بسیج هم سیاسی و هم نظامی توده‌‌ها آماده گردد، تا توده‌های آگاه و مسلح بتوانند جنگ با دشمنانشان را تا رسیدن به پیروزی و برقراری یک جامعه دمکراتیک که در آن استقلال از امپریالیست‌ها و نان، کار، مسکن، آزادی، تضمین شده باشد طی کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>