Comments

اولین جلسه‌ی رسیدگی به قوم‌کشی اسرائیل در جنگ با فلسطین در دادگاه لاهه / مهران زنگنه — 5 دیدگاه

  1. آقای احمدی، ممنون، کتابی ندارم، به دیالوگ در محل کار و زندگی اعتقاد دارم. بسیاری از نظرات من مثل همه آنارشیستهاست و میتوانید دیدگاه آنارشیستهای کمونیست و آنارکوفمنیستها را مطالعه کنیم. راهنمای شما، البته، در تحلیل نهائی، نه این کتاب و آن مقاله، بلکه اتکا به قابلیت منطق و تحقیق علمی در خود شماست (هستی نوعی شما – هستی انسانی اتان) نه هیچ آتوریته ای. آنارشیست

  2. از آنارشیست کمونیست تقاضا می کنم اگر کتابی نوشته است نام ببرد و در صورت امکان آدرس بدهد تا آن را تهیه کنیم. حیف است نظرات ایشان مکتوب نشود.

  3. نوشته اید:
    “مسئله این است که در روند آگاهی یافتن/دادن امثال شما به جای حاشیه رفتن صریحا به دماگوگ‌‌های پروراسیستی نظیر شیدان وثیق بپردازید و از آنان فلاصله بگیرید!”
    پاسخ:
    “امثال من”، یعنی آنارشیستهای کمونیست، اکثرا به دین اعتقاد ندارند و دین را مثل هر ایدئولوژی ی مثل ایدئولوژی مارکسیسم مضر برای کارگران و زنان جامعه میدانند. شیدان وثیق یک دموکرات بورژواست و برنامه آنها دوباره وارد کردن امپریالیستهای غربی به ایران است. در مورد آقای تقوائی، ایشون بعلت رسوائی مارکسیسم بلشویکی، مارکسیسم ش را کرده سوسیال دموکراسی و سوسیال دموکراسی یک قرن است که به دولتهای امپریالیست غربی اتکا دارد و چون الان این دولتها از اسرائیل دفاع میکنند و در واقع اسرائیل را ساخته اند، او هم قاعدتا در این راه است و کاریش نمی شود کرد. اینها در عین حال دست گلهای آقای حکمت هم هستند که میگفت اسرائیل دموکراتیک است.
    در ارتباط با بردن دولت اسرائیل به دادگاه، همه بستگی به این دارد که آیا امپریالیستهای دموکرات غربی عقب نشینی میکنند یا نه که بنظر می آید که برعکس دارند حمله میکنند. کارهای حقوقی علیه امپریالیستها موفق نخواهد بود، تکرار کامنت اول.
    آنارشیست

  4. اگر قرار بود قانون کمک کند، اسراییل تا بحال وجود خارجی نداشت. آنارشیست

    • بله، حق با شماست، قرار نیست قوانینی که پیروزمندان سیستم نوشته‌اند ما را به جائی برسانند. اما مسئله‌ نوشتن در مورد چنین روندهائی آگاهی و ریشه دواندن خواست صلح و پیوستن فعال به آن است. مسئله این است که در روند آگاهی یافتن/دادن امثال شما به جای حاشیه رفتن صریحا به دماگوگ‌‌های پروراسیستی نظیر شیدان وثیق بپردازید و از آنان فلاصله بگیرید! مسئله مقاله فراهم آوردن شرایطی است که در آن انسان بدون ترس از برچسب نخ نمای آنتی سمیتیسم و منتسب شدن به محور تبه‌کار مقاومت، حداقل همانقدر که ضد دین اسلام است ضد دین یهود باشد! همچون فرد دماگوگ مذکور در مورد حکومت دینی در اسرائیل سکوت نکند در حالیکه از یک موضع راسیستی به اسلام‌هراسی دامن می‌زند. من مدت‌هاست که به این نتیجه رسیده‌ام: نه فقط رژیم اسلامی بلکه اپوزیسیون به شکل فعلی‌اش نیز شرم آور است. به سخنرانی پروراسیسم و شرم‌آور تقوائی در مورد اسرائیل رجوع کنید! این یکی از امام‌های اپوزیسیون است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>