Comments

علیه شکنجه و شکنجه گران در هردو نظام شاهی و اسلامی- اعلام جرم باقر ابراهیم زاده علیه ساواک — 5 دیدگاه

  1. فکر میکنید داریوش و کوروش با گل امپراتوری درست کردند؟ خیر، با آدم کشی و شکنجه.

  2. در ارتباط با کامنت دزد نام آنارشیست-کمونیست که نوشته:
    “شکنجه های این قربانی ساواک شاه … ”
    با دزدی اسم آنارشیست -کمونیست اثبات کرده خودش مال مردم خور و احتمالا مثل همان ثابتی شکنجه گر است.
    نه خدا، نه ارباب
    آنارشیست-کمونیست

  3. شکنجه های این قربانی ساواک شاه، از مرحله رئالیستی متاسفانه به مرحله سوررئالیستی رسیده. لعنت بر کسانی که از امثال پرویز ثابتی ساواکی و نظام سلطنتی اعاده حیثیت نموده ، و بازگشت آنان را در ایران طبیعی میدانند.
    آنارشیست-کمونیست

  4. بلشویکها، کمی هم برای قرابانیان اعمال لنین و ترتسکی و استالین اشک بریزند، مگر خیلی احساسی و شاعرانه نیستند؟! مثل مثلا برای خودتان، یعنی برای بلشویکهای اعدام شده در حزب کمونیست روسیه. مگر آنها همسر و فرزند نداشتند. تازه بلشویکها شناخته شده ها بودند. اینکه ناشناخته ها چقدر بودند، خودش یکسری حقایق دیگر است. میدانیم رژیم اسلامی و رژیم شاه و آمریکا و همه دولتهای دیگر جنایتکار هستند، اما باید همه حقایق را گفت و دست چین نکرد. خدا نه، ارباب نه.

  5. من خودم وابستگانی داشته ام که توسط رژیم شاه شکنجه شده اند. اعدام های بی رویه و شکنجه ها در رژیم اسلامی هم غیر قابل انکار است. اما سازمان چریکهای فدائی خلق یک سازمان بلشویکی بود. این سازمان از دولتی دفاع میکرد که دائم آدم کشی میکرد و با آدم کشی و ترور و اعدام بقا پیدا کرد. پس همانطور که بلشویکها و سوسیال دموکراتها و لیبرالهای سرمایه دار و سلطنت طلبها و امپریالیستهای غربی نمیتوانند آلترناتیو انسانی و ضد بردگی مزدی (سرمایه داری) ارائه بدهند، همانطور هم نمیتوان انتظار داشت که آنها بعد از درست کردن دولت خود دست به شکنجه و اعدام و مهندسی فکری نزنند. خدانه خدا نه ارباب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>