Comments

اول ماه مه در متن خیزش انقلابی زن، زندگی، آزادی<br> محمد علی اصفهانی — 3 دیدگاه

  1. با سپاس از روشنگری در انعکاس حرف های این ناچیز که بخشی از واقعیت های عینی غیر قابل انکاری که در حوزه سیاسی واجتماعی در برابر ما میباشد.
    این واقعیت ها خود بیان کننده این حقیقت هستند که در میانه میدان نبرد با رژیم اشغالگر اسلامی کسی بجز فرزندان کارگران و…فرو دستان نیست.
    اینها بچه های نازی آباد وجوادیه و…تهران وزاهدان وسنندج ورشت و…هستند که فریاد میزنند تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود وگرنه که از لیفت ولیس خرده بورژوازی مرفه وبورژوازی باندهای اصلاح طلب وموسوی چی های سبز سیدی واصول گرا و…این شعارآزادیبخش در نمیاید و این مفت خورهای انگل تماما منافع در کفن نشدن آخوند دارند.
    انداختن این رژیم یعنی دست وپنجه نرم کردن باگلوبالیستهاکه مانند مردمک چشم از آن محافظت میکنند.
    در میان اشک تمساح های سیاسی ارباب جهان وشرکایش و هیاهوهای رسانه ای استعماری و…پانصد میلیارد پول مسدود شده ایران در عراق بعنوان دست مریزای سرکوب اسلامی جنبش آزاد میشود.
    در بحبوحه سرکوب اسلامی دختران وپسران ایرانی تقش در میاید که شیطان بزرگ دستگاه های پیشرفته شناسائی چهره را از طریق یک شرکت چینی واسطه به شیطان کوچک داده است.
    تقش در میاید که هشتاد درصد لوازم ساختن پهپاد های جنگی را شیطان بزرگ وبیست درصد باقیمانده را اطریش وآلمان به شیطان کوچک میدهند و اینهمه تبلیغات شیطان بزرگ اندر غول نشان دادن شیطان کوچک در ساختن تسلیحات ارتشی وجنگی کشک میباشد.
    گوش نوکر اسلامی را می گیرند که با عربستان دیگر نوکر آشتی کنند
    فروش نفت به پاکستان آزاد میشود.
    میلیاردها دلار پول مسدود شده درکره جنوبی برای خرید اقلام بشر دوستانه !مانند خرید تفنگ های ساچمه ای از فرانسه و…خرید کاخ های هزارویک شب در برزیل وکانادا وامریکا وجنوب فرانسه و…آزاد میشود.
    براستی اگرخمیره وذات جنبش آتش زدن حجاب اسلامی ودر معنی آتش زدن اصلی ترین خاک ریز ایدئولژیک دشمن از این غارت بی دنده وترمز اکثریت مردم فرو دست و تبدیل بیش از بیست میلیون آنها به حاشیه نشین!که در معنی نام مستعار حلبی آباد نشینی میباشد شکل نگرفته بود واعدامی های این جنبش کارگر نبودند که هم اکنون دو تن از آنها تا ساعتی دیگر در اراک بجرم مبارزه با اشغالگران اعدام میشوند و… آیا باز هم شاهد این وقاحت علنی ارباب ونوچه هایش در سرپا نگه داشتن رژیم اشغالگر می بودیم؟
    شاهد بمیدان آوردن کارتهای سوخته توده ای و اکثریتی وجبهه ملی!و میرحسین موسوی و…منافقین بودیم؟.
    شاهد ترفند اشغالگران در زیر فشار گذاشتن بازنشستگان وکارگران بودیم که برای مطالبات برحق خود اجبارا بخیابان بیایند تا بلکه رژیم واربابان گلوبالیستش وپادوهای فارسی زبان آنها بتوانند با صنفی نشان دادن خواسته ها و صدور منشور پشت منشوررهبران ؟!کارگری وانمود سازند مطالبات کارگری صنفی است وربط به لچک سوزانی وتا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود و…سرنگونی ندارد.
    بنا به استناد ترفندهای دشمن واربابش هر آنکه بخواهد مبارزه دختران وپسران وزنان ومردان جان به لب رسیده درتصرف کامل اصلی ترین خاکریز ایدئولژیک رژیم اشغالگر و طبعا اصلی ترین خاکریز زائده های ایدئولژیک ان مانند منافقین و نهضت آزادی وملی؟!اسلامی ها و…را به هر موضوع دیگر مانند نجات ایران!موسوی چی ها و…صنفی گره بزند در اردوگاه دشمن است.
    یادمان باشد منافقین با اینهمه چاپلوسی های حال بهمزن از امریکا وبا اینهمه جست وخیز های عنتر وار دموکراتیک وبا اینکه نام فرقه را ارتش آزادیبخش “ملی”نام گذاری کرده است هرگز نتوانسته ونمی تواند لچک اسلامی را در فرقه خود انتخابی کند که فروپاشی تام وتمام آن در گروی همین لچک است ودقیقا بمانند رژیم اشغالگر حاکم بر ایران وبمانند طالبان وعربستان و حماس و…

  2. زن زندگی آزادی یک استراتژی برای در هم کوبیدن اصلی ترین خاک ریز ویا اصلی ترین رکن سرکوب بوده وهست.
    امااستعمار و رژیم تلاش داشته ودارند تا با طرح مسائلی مانند مسائل کارگری و…که در جای خود مشروع وحق است این استراتژی را با گره زدن به موضوعات دیگر پهن نموده و آن به انحراف برده واز حفظ خاک ریز اصلی توسط دختران وپسران پیشتاز پیش گیری نمایند.
    در شعارها هم با قاطی کردن افراد خود وسردادن شعارهائی مانند چه بیحجاب چه با حجاب و…فقر فساد گرونی میریم سوی سرنگونی دقیقا همان خط پهن کردن استراتژی تخریب اصلی ترین خاک ریز وحفظ ان یعنی شکست حاکمیت در برگرداندن حجاب به پیش از خیزش را در نظر داشتند ودارند تا تسخیر کامل اصلی ترین خاکریز ایدئولژیک بعنوان سکوی پرش به موضوعات برحق دیگر ودر راس آن کارگری میسر نباشد.
    البته تشکیل جبهه نجات ایران!!!با محور میرحسین موسوی را راه انداختند که وی به استناد سخن رانی ها وموضع گیری های خصمانه ایدئولژیکش علیه ملیت وهویت و مقوله ای بنانم وطن یکی از دشمن ترین دشمنان افراد آل امام گور بگوری شامل آخوند و امثال همین موسوی و لاجوردی ومنافقین ونهضت آزادی وجبهه ملی و…میباشد را با حمایت کامل بنگاه های استعماری مانند رادیو فردا وبی بی سی ودویچه وله آلمان وصدای امریکا و…تشکیل ائتلاف های سه چهارنفره جبهه ملی!و منفورترین افراد اکثریتی و…نیز تماما در خدمت حفظ رژیم بوده وهست.
    البته نیک میدانم رابطه روشنگری با حقایق بمانند رابطه جن وبسم الله است اما فکر میکنم این نوشته را به محمد علی اصفهانی از عشاق میرحسین موسوی که در رابطه با پهن کردن استراتژی زن زندگی آزادی سعی دارد موضوع کارگری را بر آن بیافزاید نشان دهند وسپس بیاندازند تو سطل آشغال

  3. نوشته اید:
    «مرحلهٔ کنونی مبارزه، در هم کوبیدن نخستین سنگر، یعنی ج.ا، با هدف رسیدن به سنگر های بعدی است.
    و این، لازمه‌اش داشتن نقشهٔ راه است.
    اما این نقشه باید نقشهٔ تا حد امکان ساده‌یی باشد که جهت و سمت و سو و نقطهٔ عزیمت و نقطهٔ رسیدن دارد، ولی چندان وارد کوچه پسکوچه ها نمی شود و راهیان را سر در گم نمی کند، و یا بر سر اسم و رسم و موقعیت و منزلت این کوچه و آن پس‌کوچه، آن ها را به جان یکدیگر نمی اندازد!»

    کاملا موافقم. خود شما چه نمایی از این نقشه در ذهن خود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>