Comments

نگاهی به دورنمای انقلاب در ایران <br> فرامرز دادور — 1 دیدگاه

  1. دموکراسی شما نمیتواند آنطوری باشد که شما در نظر دارید مگر اینکه ریشه مردسالاری و بردگی مزدی را از همان اول خشک کنید. تمام بحث این است که منبع ارتجاع در جامعه سلطه طلبی برای استثمار است، استثمار ثروت می آفریند و ثروت سیاست و دولت درست میکند. حال شما میخواهید با استثمارگران متحد شوید تا استثمار را از بین ببرید؟
    شما هیچ ابزاری برای تشخیص ارتجاعی بودن دموکراسی خواهان ندارید و نداشته اید. همان دموکراسی خواهان شما هستند که مرتکب جنایت علیه بشریت می شوند و خود شما در برابر آن سکوت میکنید چون ابزار نظری ندارید و بازی شطرنج را باخته اید. دموکراسی خواهان شما در زندان مجبور شدند از ناتو دفاع کنند (گفتند جنگ روسیه و اوکراین جنگ دموکراسی و استبداد است!!!)، دموکراسی خواهان شما در زندان علیه جنایتهای آمریکا-اسرائیل در غزه موضعگیری نکردند و قبل از آن نمی کردند و شعار جانم فدای ایران میدادند. این شماها هستید که جمهوری اسلامی را تقویت میکنید. سوسیال دموکراسی نوکر امپریالیستهای غربی و بلشویکهای استالینیست و ترتسکیست، ایده کمونیسم را بد نام کرده اند.
    خیر، زنان و کارگران فقط با تعرض مستقیم و کلکتیو به ارتجاع محل کار و محل زندگی میتوانند خود را رها کنند نه اینکه دنبال فیلسوفان پشت میز نشین راه بیافتند.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>