Comments

گرامی باد یاد رفیق حمیداشرف و همرزمانش<br> باقر ابراهیم زاده — 3 دیدگاه

  1. آنارکو ویکیپدیای اقلیمی سرمایه دار اشک تمساح میریزد و انتظار دارد که جوانها برای ناسیونالیسم افراطی ضد بشری او فدا شوند:
    “حیف از آنهمه اعضای مجاهد و فدایی که در نبردی نابرابر با ساواک و موساد و سیا از بین رفتند.”
    ناسیونالیست افراطی ایرانی همیشه نوکری امپریالیستها را بخاطر پر کردن جیب اش خواهد پذیرفت.

  2. کامنت نویس، جناب “آنارکو ویکیپدیای اقلیمی” با رژیم شاه و اسرائیل و آخوند و غیره دشمنی میکند چون دیگر نمیتواند ارباب کارگران در ایران باشد. کامنتهای او فقط داد و فریاد بازنده بودن است. پیشنهاد من به او این است که دیدگاه آنارشیسم را بپذیرد و اینهمه زجر نکشد تا آخر عمر سالم زندگی کند. دنیای سلطه طلبی (غیر آنارشیستی) دنیای تباه کردن زندگی هاست.

  3. مشی چریکی بقول مهدی بازرگان محصول دیکتاتوری خشن حکومت پهلوی بود. رشد فدایی و مجاهد و جنبش ملی و حزب توده در مدت کوتاه بهار آزادی نشان میدهد که در جامعه ایران این سازمانها تا حد حزب میلیونی رشد میکردند.
    به این دلیل ممنوع و سرکوب شدند.
    سازمانهای فدایی و محاهد را میتوان از نظر عمل سازمانها آنارشیستی دانست چون مارشان بمب و انفجار و ترور و شورش و فریاد بود.
    امرزه فراموش شده که آنارشیست ها تا زمان جنگ جهانی دوم اغلب عملیاتشات تروریستی و خرابکارانه بود.
    شکست متد 100 ساله آنها موجب شد که اکنون فقط شیشه ها را یشکنند و سطل زباله ها را آتش برنند و مانند گربه عبید زاکانی زاهد شوند و یا علیه تمام نیروهای مبارز و علیه مارکسیست ها و چپ ایرانی تهمت بزنند و دروغ بنویسند؛ ولی در مقابل نظامهای شاهی و آخوندی و دینی سکوت کنند یا آنها را پشتیبانی نمایند ، یا بزرگترین خواسته شان ،تجزیه کشورها باشد، چون وطن و میهن برایشان غیرمهم است.
    جنبش چریکی مجاهد و فدایی سکوت فاشیستی سلطنت پهلوی و حامیان امریکایی انگلیسی اسرائیلی شاه را شکست. متاسفانه کوتاهی از نیزوهای مبارز کارگری بود که از وحشت خفقان دست به کاری نزدند.
    حیف از آنهمه اعضای مجاهد و فدایی که در نبردی نابرابر با ساواک و موساد و سیا از بین رفتند. فداکارترین، آگاه ترین، پرشورترین،صادق ترین ، شجاع ترین،یک نسل را شاه و ساواکش شهید نمودند و در خلاء فرهنگی سیاسی کادری جامعه سرکوب شده ایران، آخوندهای قرون وسطایی نعلینی 5 کلاسه ارتجاعی به حکومت رسیدند!
    اکنون مانند آنزمان انقلابی نمایان فریبکار در غرب نشسته و برای کارگر و شورا و اقتدار علیه سایر مبارزان ایرانی کامنت نویسی در فضای مجازی میکنند و اتوپی و رمانتیک و جهالت را به مردم وعده میدهند تا آخوند ها همچنان بر اریکه قدرت سوار باشند.
    آنارکو ویکیپدیای اقلیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>