Comments

چرا سفر به اسرائیل؟<br> شمی صلواتی — 4 دیدگاه

  1. شاید همه به این مطلب آگاهی نداشته باشند اکثر رهبران که تازه به میدان میآیند از پاپ تا رهبران و یا سیاسیون کشورها به اسرائیل دعوت میشوند این نه فقط برای یک دیدار رسمی که باید به تمام عام و جهانیان احترام و به پای دیوار گریه وادای احترام به دین آنها واسرائیل وخانواده رتشیلدز، بلکه دیدار غیر رسمی که از آنها میخواهند که به تمام سیستم آنها وفادار باشند.البته سکوت در مقابل کشت و کشتارهایی که در تمام سطح جهان صورت میگیردکه بیش از هشت برابر کشتار انسانها توسط نازیسم هیتلری بوده صحبتی نمیشود. ولی تعظیم و وفاداری به آنها اجباریست.این در مورد تمامی طبقات حاکمه نیز وجود داشته و دارد.

  2. “هواداران سلطمت بدلیل بی فرهنگی و بیسوادی وجهالت شبه فاشیستی، از هم اکنون رضا پهلوی را شاه آینده بشمار می آورند و روزانه به تخریب افراد اپوزیسیون میپردازند و همه ؛ غیر شاه الاهی ها را، دشمن و رقیب بشمار می آورند. همسر …”
    رضا پهلوی گفته نمیخواد شاه بشه، مجاهدین هم میخواهند جمهوری دموکراتیک درست کنه. نمیدونم درد تو چیه؟ همتون جمهوری دموکراتیک میخواهین چرا به رضا پهلوی می پری؟ هم کیش خودت هست. کمی توضیح بده ببینیم که قضیه چیه.

  3. شاه فلان و بهمان، خود تو چقدر فرهنگ و باسوادی نشان میدی؟ حتی نمی فهمی که غیر شاه الهی ها رقیب و دشمن شاه هستند.

  4. هواداران سلطمت بدلیل بی فرهنگی و بیسوادی وجهالت شبه فاشیستی، از هم اکنون رضا پهلوی را شاه آینده بشمار می آورند و روزانه به تخریب افراد اپوزیسیون میپردازند و همه ؛ غیر شاه الاهی ها را، دشمن و رقیب بشمار می آورند. همسر رضا پهلوی در نوک نیزه آرتجاع شاه الاهی ها ؛ مانند شعبان بی مخ ،علیه چپ و مجاهد تهدید میکند ،شعار فالانژی ترور و قتل میدهد. شهرام همایون از سعید سکویی ها کمک می گیرد تا در سیاست اسمان-ریسمان کنند.
    لینک 2 بخشی زیر دعوای 2 نفر اصلاحگرای اسلامی را نشان میدهد .که اطلاعات عجیبی در باره تاریخ اسرائیل و یهود و صهیونیسم به سبک آخوندی اشاعه میدهند.
    ضد-اقتدار

    https://www.youtube.com/watch?v=CuMwjZms0aQ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>