Comments

هشداری تاریخی در مورد عواقب وخیم عدم درک تفاوت «انقلاب و سرنگونی» در ایران / هادی میتروی — 4 دیدگاه

  1. آقای نویسنده،
    مهم نیست که کاربر هست با نیست، مهم این است که چه میگوید. کسی که تحت نام آنارکو-فمنیست کامنت نوشته یک ایرانگرای تند رو ست علیه کارگر عرب و کورد و بلوچ. او و امثال او میخواهند خودشان ارباب سرمایه دار کارگران عرب و کورد و بلوچ باشند.
    مارکس:
    کارگران جهان متحد شوید
    یعنی: کارگران قومها و کشورهای مختلف علیه اربابان قوم خود و کشورهای خود و کشورهای دیگر متحد شوید.

  2. این آنارکوی ویکیپدیایی اقلیمی ، بهتر است برخورد امنیتی باکاربران نکند . او به انداره کافی آبروی آنارشیسم بیگانه گرا را در این صفحه مجانی، برده و خودش بارها نوشته ساکن غرب وحشی و یانکی آباد عموسام است. همه این رفتار و گفتار و پندار نشان میده که وی هیچ گاه سیاسی نبوده ؛ خلاف ادعایش که گفته مارکسیسم و لنینیسم و فلان و بهمان بوده و حالا به آنارشیسم ویکیپدیایی واقعگریز رسیده است تا فقط مزاحمت برای نویسندگن اپوزیسیون در این سایت نماید. مردستیزی و ایران ستیزی از دیگر دستاوردهای مبارزات 50 ساله ایشان است!

  3. آقای میتروی به مزخرفات آناکو-فمنیست توجه نکن، خودش خارج نشسته بجای اینکه بره ایران قیام کنه میگه دیکران رژیم سرنگون کنند.

  4. این بحث ها شاید برای محاقل دانشکاهی و درون سازمانی یا ثبت تاریخ جالب باشد.
    مهم ولی سرنگونی دیو فاشیست ارتجاع دینی است و رهایی مردم از مغزشویی و خرافات و سحر و جادو و صیغه وچندهمسری و توهین به انسان و به ایران و به بشریت و به فرهگ 3000ساله سکولار و هومانیستی است.
    تاریخ تراژدیک و شکست ایرانیان از زمان مشروطیت تاکنون ایجاب میکند که دست از زیاده خواهی رمانتیک برداریم و ابتدا این جنایت آخوندی را سرنگون کنیم ،
    و نظامی سکولار دمکرات جمهوری برقرار نماییم و بعد بحث های اتوپی و بهشت موعود کنعان و جامعه بی طبقه توحیدی صدر اسلام و راه رشد غیرسرمایه داری و سوسیالیسم و قس علیهذا…
    ما گروهی از رنجبربان دیگر واقعن صبر روشنفکربازی و انقلابی نمایی نداریم و خواهان عمل و تحول و تغییر وآغاز سازندگی در میهن رهاشده از آخوند و دین هستیم.
    حتی بخشی از تجزیه طلبان نیز دیگر فدرالیسم را در چهارچوب ایران متحد و واحد آرزو و خواهش و التماس میکنند…………
    آنارکو-فمنیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>