Comments

نیاز مکاتب آنارشیسم و مارکسیسم به ایده آلیسم یا به ماتریالیسم؟ / آرام بختیاری — 3 دیدگاه

  1. به لومپن پرولتاریای دزد اسم ضد-اقتدار،
    ادعای فیلسوفی نکن، نه فلسفه بدرد مبخورد و نه فیلسوف بازی تو خریدار دارد. جناب نویسنده مقاله هم که از همان اول مقاله معلوم است که چه خزغبلاتی انبار کرده.
    رژیم برای منافع خودش آدم می کشد و افراد اپوزیسیون رژیم، از وطن پرسان ماقبل اسلام امپریالیست گرفته تا بورژوا لیبرالهای گوناگون تا کمونیستهای وطن پرست امپریالیست، هوادار بردگی مزدی هستند و ‌برای منافع استثمارگرانه خودشان دروغهای آزادیخواهی میگویند و بعد از گرفتن قدرت سیاسی آدم خواهند کشت و یا آدم کش اجیر خواهند کرد. کسانیکه با رژیم مبارزه میکنند باید اول به ما کارگران کمونیست -آنارشیست انترناسیونالیست ضد بردگی مزدی بپیوندد تا از او دفاع کنیم، وگرنه به ما مربوط نیست و فقط جلادی دو طرف را افشا میکنیم تا همه طبقه ای ما متوجه شود با چه کسانی روبروست.
    رابطه طبقاتی منطق سردی دارد، کاریش نمی شود کرد، به ضجه و زاری کاری نداریم، آزادی میخواهی، بشو کمونیست-آنارشیست انترناسیونالیست ضد بردگی مزدی. منطق روابط ما شورایی هست، باید هم سطح باشی، نه بالا داریم نه پایین، باید دنبال پول نباشی، باید کارگر استخدام نکنی، باید به قوم و فامیل و کشور و مرز اعتقاد نداشته باشی، باید منطق سرمایه داری را خوب فهمیده و نفی ش کنی، باید شکم هضم اینها را داشته باشی و تحمل کنی و افکار عقب افتاده ات را بیرون بیاندازی. بچه های ما چند نژادی اند، ژن نژادی خاصی ندارند، تمام آدمیت هستند.
    آمدند گفتند نه اول اسلام، نه اول دموکراسی، نه اول انقلاب بورژوا-دموکراتیک، نه اول جمهوری لائیک، همشون نوکر یک امپریالیست شدند،‌ بعد دیدیم که استثمارگر شدند و وطن پرست، ضجه کنندگان امروز، استثمارگران وطن پرست فردا هستند، مگر اینکه بیایند بشوند شورایی و در سطح ما کارگران کمونیست-آنارشیست انترناسیونالیست. ما وطن نداریم، برای همین هیچوقت خائن نیستیم. وطن ما کره زمین است. خائن آنهایی هستند که جامعه بشر را طبقاتی کردند و مرز درست کردند، آنها به بشریت خیانت کردند، یا به اندازه کافی احمق بودند، حالا هم دارند به کره زمین خیانت میکنند. کره زمین هم منطق سرد دارد، به ابلهان رحم نمیکند.
    ضد-اقتدار واقعی

  2. در حالیکه بحث 2700 ساله ایده آلیسم-ماتریالیسم در غرب به بحث خدا و الهیات کسیده شد و دهها نفر مانند سقراط و عیسی و جردانو را اعدام کردند. در ایران شیعه و در جهان اسلام هم صدها مبارز و مخالف و روشنگر و روشنفکر را به اتهام کفر و شرک و الحاد و باغی ترور کردند و به دار آویختند. از جمله حلاج و ابن مقفع و کسروی و علی دشتی و سیاوش و مانی و بابک و اخیرا دو خداناور را در شهر اراک و دهها نام گمنام دیگر را . لینک زیر بخشی از جنایت ادیان ابراهیمی مانند اسلام را مطرح میکندکه چه کسانی را به بهانه کفر و شل ایمان تاکنون بقتل رسانده اند.
    ضد-اقتدار

    https://www.youtube.com/watch?v=hTWU6ONGMf0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>