Comments

منشور وابستگان به بورژوا ـ امپریالیسم جهانی!<br>احمد بخردطبع — 5 دیدگاه

  1. هر گردی گردو نیست. سلطنت طلب ها به اوباما میگویند چپ ، به دمکرات میگویند کمونبیست. آخوندها به براندازان میگویند منافق یا لیبرال.
    نه خدا. نه دولت.شوراهای ویکی پدیایی!
    آنارکو-فمنیست

  2. درک و شناخت ایران نیاز به وسعت بینش و سواد دائرت المعارفی دارد. ایران بدلایل دارا بودن خلقها و اتنیک های گوناگون و بدلیل تاثیر زبانی فرهنگی بر چندین کشورهمسایه خود دارای توانایی قاره ای است. تاریخ مکتوبش هم حدود 7 هزار ساال نبوغ اقوام آریایی و هددوژرمن است.
    آنارکو-سندیکالیست

  3. در منشور باید به فرهنگ و موسیسقی و ادبیات مردمی خلقی اشاره میشد. این سه محصول کار خلاق واقعگرایانه زحمتکشانی است که در اقصی نقاط قاره ایران زیست میکنند و از نسل و فرهنگ و تاریخ این سرزمین در مقابل بیگانه و دین و ابتذال حفاظت می نمایند.

    https://www.youtube.com/watch?v=gDEx5LovcME
    ضد-اقتدار

  4. ده ها سازمان بلشویکی میخواهند دولت شورائی لنینی درست کنند، اما در حقیقت ده ها نوع دولت لنینی میخواهند، در غیر اینصورت یک سازمان بودند. ده ها گروه سیاسی سرمایه داری میخواهند دولت بورژوا دموکراتیک درست کنند، اما در حقیقت ده ها نوع دولت بورژوا دموکراتیک میخواهند، در غیر اینصورت، یک گروه بودند. دولت سازی همیشه هم تراژدی بوده است و هم کمدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>