Comments

«آنچه اسرائیلی ها را خشمگین می کند، این است که حماس هنوز وجود دارد» / برگردان شهباز نخعی  — 1 دیدگاه

  1. دلیل اینکه حماس نظم سلسله مراتبی محکمی دارد همان دلیلی ست که نظم سلسله مراتبی هیتلر داشت و هیچ ربطی به مذهب ندارد. در آلمان زمان هیتلر، نظم از طریق ناسیونالیسم نظامی و افراطی برقرار میشد، حماس هم با همان تاکتیک نظم برقرار کرده. اما حماس، برخلاف هیتلر، با دشمنی روبرو هست که هر روز بالای سرش است و رفتارش فاشیستی ست و این حماس را قوی تر میکند چون کریه بودن ایدئولوژی اش را بیشتر پنهان میکند. جنایتکارانه بودن اعمال هر دو ، تا امروز ۳۰ هزار قربانی، از فاشیستی بودن هر دوی آنهاست.
    اینکه اسرائیل باید دو سه سال غزه را اشغال کند تا حماس از بین برود، احتمال کمی دارد چون اشغال باعث رشد ایدئولوژی حماس و سربازگیری نسل به نسل می شود. اشغالگر ها و حامیان دموکراسی غربی شان خواب ببینند که حماس را از بین ببرند. بعلت اعمال امپریالیستهای غربی، تمام اسلامیون تندروی منطقه بقا خواهند یافت. سیاستمداران کشورهای غربی، الزاما دنبال نابودی آنها نیستند و تا وقتیکه هر دو طرف در وجوهی با هم مشترکند، مثل استثمار نیروی کار، با هم میتوانند همزیستی داشته باشند و از هم بطور مستقیم و غیر مستقیم استفاده کنند و ذهن زنان و کارگران را مشغول چرندیات خود کنند.
    آزادی زنان و کارگران منطقه تنها با درک ضرورت از بین بردن سلطه جویی در فرهنگ انسان بصورت نظری و عملی ممکن است. در نظر بمعنی درک بیمارگونه بودن مردسالاری، بردگی مزدی و امپریالیسم و‌در عمل بمعنی بوجود آوردن تشکلهای غیر سلسله مراتبی مقاومت و تعرض نهایی اداره اجتماعی و روابط تولیدی انسان.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>