Comments

سرنگونی با شناخت درست از دگرگونی،<br> بهنام چنگائی — 4 دیدگاه

  1. به احمدی — اینکار را از خودت شروع کن تا دیگران هم یاد بگیرند. خودت شعاردهی را اینجا انجام دادی. اصلا منظورت از سواد نظری چیست؟ سایتها پر از نظر و تئوریست. ایکاش از تعداد غرغرو هایی مثل تو کم میشد. انقلاب و تحول اجتماعی بشکل قرص و دارو در دکان هیچ عطاری یافت نمیشود. معجزه هم در چاه چمچران و ممبر احمدب نزاد کسب میشود.

  2. بیماری نزد پزشک رفت وگفت، درد معده دارم و تاکنون با هیچ دعایی درمان نشده ام. پزشک گفت، به آن دعاها روزانه ۳عدد قرص دایمیتیکون و۳ قاشق شربت آلومینیوم ام جی.اس.بیفزای! ایکاش بعضی نویسندگان یاد میگرفتند در کنار شعار نویسی های پرطمطراق کمی هم آموزش نظری میدادند.

  3. با درود به شما جناب ناشناس،

    نوشته اید:
    مردم ایران نیاز به چپ نمایی شبه انقلابی ندارند بلکه نیاز به وحدت برای برکناری بزرگترین زباله تاریخ یعنی افیون جامعه و دین سیاسی فاشیستی دارند.
    من هم چنین فکرمی کنم و با دیدگاه شما موافقم. همزمان اما هردوی ما دیدیم که چند عنصر راست، لیبرال مذهبی، رضا پهلوی و دسیسه گران یاور داخلی و خارجی آنها در ائتلافی مسخره باهم متحدشده و بیرون از اراده واقعی و اجتماعی ما برای سرنگونی کلیت رژیم قرارداشتند.

    آنها درست در برابر نگرش شما و اهداف مردمی و مترقی ما بوده و همچنان می باشند و هیچکدام از آنها نه تنها به نابودسازی کل رژیم که ای بسا پی اهداف انسانی، سکولار، اجتماعی و طبقاتی مان را نه که قبول ندارند که اصلن دنبال نمی کنند؛ بل درست بسان دشمنان ما و برابر مسیر و راستای مبارزه سیاسی مان برای سرنگونی رژیم می باشند.

    و درست چنین است که آنها پی منافع خود و گروه های داخلی و خارجی خویشند و از همینرو نیز در تناقض با منافع مشترک ما، کارگران، زنان و توده های بیدادرس بوده و از دیرباز هم می باشند و شایسته دردمندی و تجربه های خونبار ماست که هرچه بیشتر پیرامون آنها افشاگری و روشنگری کنیم تا آسیب پذیری مبارزه ما توسط این دشمنان مان همچون تاریخ گذشته شکننده و تکرارنشود.
    باسپاس

  4. در لینک زیر 2 تن از سران اپوزیسیون جمهوری خواه و سلطنت طلب اعتزاف نمودند که قطب مخالف شاه اللهی ها و چپ هم با تکیه بر جنبش درون ایران تشکیل شده و اجازه نخواهند داد سلطنت دیکتاتوری پهلوی دوباره برگردد و رضا پهلوی با شاه مورتی بازی سیرکی تجمعات ایران را بسوی خود و سلطنت هدایت کند.در ایران گلوبال جای فرافکنی نیست. مردم ایران نیاز به چپ نمایی شبه انقلابی ندارند بلکه نیاز به وحدت برای برکناری بزرگترین زباله تاریخ یعنی افیون جامعه و دین سیاسی فاشیستی دارند.

    https://www.youtube.com/watch?v=G96TE0N1iMQ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>