Comments

گزارش لوموند از سازمان مجاهدین خلق و سوءاستفادۀ نظامی از کودکان — 1 دیدگاه

  1. ازهرراهی که شده نباید نام این لاشه متعفن در زباله دان تاریخ دفن شود.
    به رخ کشیدن اینکه در بین استعماریون غربی حامیان فراوانی دارند و… در همین گزارش لوموند که ظاهرا بر علیه آنها میباشد اما در اصل برای زنده نگه داشتن نام آنهاست خود نشانه تلاش برای زنده نگه داشتن نام این فرقه بمراتب بد تر ازآخوند میباشد.
    لوموندی که طرف داری ازآخوندها را در این چهل وپنج ساله اثبات کرده است.
    این مقاله لوموند در صف تلاش رژیم برای همین هدف میباشد.
    رژیم در این کارآنقدر کار را به مسخره کشانده که برای سرکرده های این فرقه کارت ملی!به بهانه محاکمه!آنان صادر وسپس در روزنامه های حکومتی با آب وتاب فراوان خبر وعکس آنان را چاپ نموده است.
    رژیم با باد کردن حد اکثری این فرقه در خیزش هشتاو هشت توانست با همکاری کامل استعماریون خیزش آن سال را به این ها بچسیاند و توانست بخش بزرگی ازمردم شرکت کننده را از ترس حاکم شدن اینها بخانه باز گرداند اما پس از آن در این راه با اینکه پاسکاری علنی افراد بسیارسرشناسی مانند پمپئو و پنس و…را بهمراه داشت هرگز موفق به گل زدن به جنبش نشد.
    ادا اتوارهای دلقک وار استعمار وارتجاع داخلی بمانند شرکت در سیرک سالیانه این فرقه ومسافرت همین پنس معاون ترامپ و پمپئو وزیر امور خارجه وی و… به کمپ جذامیان مطرود آلبانی دربحبوحه نبرد خیابانی بچه های نازی آباد و جوادیه تهران ودیگر شهرهای ایران بهمراه ترفند های دلقک وار رژیم مانند همین صدور کارت ملی!شکایت از اینان به دادگاه لاهه و… برای گل زدن به جنبش نا کام ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>