Comments

تعرض به زبان و لباس کوردی توسط رضاخان<br>شمی صلواتی — 4 دیدگاه

  1. پاسخ به این کامنت:
    “سرمایه دار نباشد ، شما انارشیست ها با کولبران و سوخت بران ؛ مانند بلوک شرق شوروی؛ همه چیز را کوپنی میکنبد، تا مردم ایران مانند اکنون به غرب پناهنده شوند. چون وطن و دولت هم نیاز ندارید ، باید گوسفند چرانی کنند مردم در اقلیم و در بادکوبه ،در طول ارس و در دامنه کوه و دشت.”
    نه،
    پس طرفدار سرمایه داری هم هستی. هستی چون سرمایه داری و کارگران را استثمار میکنی، بقیه اش بهانه است تا کارگران ایران را فریب بدی. با وطن پرستی (مثل بهانه اسلام) قدرت سیاسی میگیری بعد با سرمایه داری کارگران ایران را می چاپی و با سرمایه داری جهانی همدست میشی تا پول بیشتر دربیاوری و ثروتمند بشی. چیز تازه ای نیست. ما خوب میدانیم.

  2. سرمایه دار نباشد ، شما انارشیست ها با کولبران و سوخت بران ؛ مانند بلوک شرق شوروی؛ همه چیز را کوپنی میکنبد، تا مردم ایران مانند اکنون به غرب پناهنده شوند. چون وطن و دولت هم نیاز ندارید ، باید گوسفند چرانی کنند مردم در اقلیم و در بادکوبه ،در طول ارس و در دامنه کوه و دشت.
    آنارشیست-کمونیست

  3. درباره به این کامنت:
    “شعار درست و مناسب برای ایران : آزادی برای ایران، خودمختاری …”
    وطنی که در آن سرمایه دار وجود دارد بدرد زباله دان تاریخ میخورد.
    خدا نه، سرمایه دار نه، مارکسیست نه

  4. شعار درست و مناسب برای ایران : آزادی برای ایران، خودمختاری برای خلقهای ایران ! در چهارچوب ایران، است.
    زبان رسمی یعنی زبان سراسری یا زبان ملی باید فارسی باشد ولی در کنار آن اقوام و خلقهای ساکن ایران میتوانند زبان مادری خود را بیاموزند.
    آموزش به زبان رسمی ملی سراسری یعنی زبان پارسی است. برنامه های رسانه ها مانند تلویزیون میتواند 2 زبانه باشد.
    هر گونه آزادی که به تجزیه و جنگ داخلی و دشمنی میان ساکنان ایران منجر شود باید ممنوع گردد.
    فدرالیسم به معنی خودگردانی در چهارچوب ایران و با هماهنگی با حکومت مرکزی آزاد است. گرچه شونیست ها،تجزیه طلبان، سلطنت طلبان،آخوندها وآنارشیست های بیگانه، اینگونه مفاهیم و کلمات شناخته شده فارسی را بشکل غلط و غرض ورزانه و مطابق میل خائننانه خود ترجمه و تفسیر میکنند تا ایجاد اغتشاش فکری و دشمنی میان مردم نمایند.
    آنارکو-سندیکالیست
    -توضیح روشنگری / :بازدید کننده گرامی، نویسنده کامنت بالا، لطفا از اسامی چون آنارکو-سندیکالیست،ضد-اقتدار،آنارکو-فمنیست،آنارشیست-کمونیست و امثال آن که کامنت نویس یا کامنت نویسان دیگر بکار میبرند استفاده نکنید، تا هم نویسندگان مقالات بدانند به کی دارند پاسخ میدهند و هم مشکلی بین خود کامنت نویسان بوجود نیاید. سپاسگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>