Comments

امر «امنیت» در عصر جدید! – هادی میتروی — 1 دیدگاه

  1. منظور از کمونیسم در این مقاله مارکسیسم است. مارکسیسم ایدئولوژی سرمایه داری دولتی است. زنان و کارگران ضد ارتجاع (هر گونه سلطه انسان بر انسان) باید طرز فکر (مشخصا ایده ماده محور و گنگ ماتریالیسم تاریخی) و تشکلات هیراشی مارکسیستی را نقد کنند و از آنها دوری کنند. بسیاری از خارجه نشینهای مارکسیست رده های بالای هیراشی تشکلات موجود سالهای ۶۰ هستند. ضربه اصلی را پائین تشکلات خورد و بالا خودش را با استفاده از امکانات تشکیلاتی به خارج برد. این کثافتکاری باید افشا و تمام شود و توده ها را نباید با مارکسیسم گول زد.
    بهترین راه مبارزه انقلابی ایجاد تشکلات در محل کار و زندگی، یعنی بودن در میان توده هاست. هیچ احتیاجی به هیراشی نیست. کار این تشکلات رهبری کردن نیست، کارشان گرفتن محل کار و زندگی از حاکمین است. انقلابیون باید تافته جدا بافته ای نباشند و مثل همه کار و زندگی کنند.
    همین اقای نویسنده، اگر بورژوازی آزادی هایی نسبی درست کنند، شروع میکند به توجیه رای دادن و دفاع از پارلمان و دولت و غیره. به هواداری او از متشور حداقلی مراجعه کنید.
    هسته درست کردن و حرف از امنیت زدن کسی را انقلابی نمیکند.‌ اول باید ایده درست باشد. مارکسیسم ایده حکومت بر کارگران از طریق دولت مارکسیستهاست،، ایده ای اساسا ارتجاعی با تعریف ذکر شده. وقتی هیراشی نباشد، سواستفاده چی ها را همه می شناسند و احتیاجی به پلیس بازی نیست. کسی هم نمیتواند از امکانات تشکیلاتی برای فرار شخص خود به خارج استفاده کند و بقیه را در چنگال ارتجاع رها کند و در خارج با مقاله نویسی بی عملی خودش را توجیه کند.
    بهترین پوشش در مقابل گرگهای ارتجاع، بودن در میان توده هاست، مثل همه بودن، مثل همه کار کردن، تافته جدا بافته نبودن، سلبریتی انقلابی نبودن.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>