Comments

اتحادیه اروپا: جزایر سه‌گانه متعلق به ایران نیست — 1 دیدگاه

  1. موضع گیری همسوی اروپابااعراب از درون بحران اجتماعی رژیم اشغالگر اسلامی بیرون آمده است.
    این کاراروپاچیزی نیست بجز دمیدن احساسات ناسیونالیستی به جامعه و گره زدن این احساسات به شعارهاو…ملی گرایانه!اشغالگران اسلامی است.
    همانطور که در برابر دید همگان بود اشغالگران اسلامی در آغاز عملیات طوفان الاقصی با صدای رسا دم ازعملیاتی شدن آزاد سازی قدس شریف می زدند اما پس از شکست “عینی شدن” “راه قدس از کربلا می گذرد”باقتل عام و ویرانه کردن غزه وبخشهائی از لبنان توسط اسرائیل ونتیجتا کمرشکن شدن حماس و حزب الله لبنان و…روی دست ماندن طوفان الاقصی که قرار بود راه قدس از کربلا می گذرد را مفهوم عینی بخشدو همچنین باهویدا شدن عمق ضعف نظامی وامنیتی واطلاعاتی قشون اشغالگران در برابر فیل هوا کردن های اسرائیل که واقعی بنظرآمدن شعارراه تهران ازبیروت می گذرد رادر افق سیاسی قرار داد.
    در خلال این روند بود که سر دادن شعار های ملی گرایانه و از قلم انداختن پسوند اسلامی از ایران اسلامی و…بخصوص در حرفهای فرماندهان سپاه و…در دستور کارقرار گرفت.
    گرچه یکی دو هفته پیش شازده رو دست مانده مااین ترفند رادر بیانیه خود افشااما از آنجا که خصلت ناسیونالیزم ارتجاعی در ایشان دست بالا را دارد امروزشاهد بیانیه وی درخصوص هم صدائی اروپابا اعراب بودیم.
    وی بانام گذاری استعماری برهمکاری اروپا در این بیانیه وتاکید بر تمامیت ارضی ایران آنچه که این بیانیه در بیرون زدن رگ ناسیونالیستی مردمان مخالف رژیم اشغالگراسلامی وهم صف کردن مخالفین با خود بر سرایران! بدان احتیاج داشت را شازده بدانان تقدیم کرد که ای لعنت برناسیونالیزم گزیدگی که در این چهل وشش سال یکی از منابع تغذیه رژیمی بوده است که تمامی مشخصات اشغالگری اجدادش رابا خود حمل میکند.
    البته اگر شازده رو دست مانده ما که بقول معروف در این مقطع بلیطش برده این چنین غرق در هویت ناسیونالیزم شیعی نبود ویک قاشق از خون ایران گرایانی که خون درراه زدودن پرستش خدا و دین وآئین….مکتب جنایت وغارت وجهل وخرافات وحوش صدر اسلام ازهویت آریائی ایرانی ما گذاشتند در وجود شازده رو دست مانده ما وجود داشت در چنین شرایطی با روشنگری خود نمی گذاشت رژیم اشغال گران اسلامی واروپای استعمارگر آشغال نان ناسیونالیزم شیعی ارثیه صفویه را کوفت کنند اما افسوس از آن یک قاشق چایخوری خون آن دلاوران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>