Comments

گاهی حقيقت خودسخن ميگويد — 2 دیدگاه

  1. سلبرتی ها از طریق مردم دوستی محبوبیت پیدا میکنند و پول بیشتر در می آورند. محبوبیت آنها هرگز علیه سیستمی (بردگی مزدی) که جیب آنها را پر میکند نیست. ورزش و ادبیات و فیلم کاملا در انحصار سرمایه دارهاست و آنها در اتحاد کامل با سیاستمداران و دولتهایشان قرار دارند و گهگاهی هم ژست مردم دوستی می بینیم که خودش برای آرام کردن و تمیز کردن کثافت سیستم است. لیبرالیسم سیستم بردگی مزدی را تمیز نمیکند، به بقای آن از طریق متعادل (نه چپ نه راست) کردن آن کمک میکند.
    نه خدا، نه ارباب
    آنارکوسندیکالیست

  2. لیبرال در امریکا زیاد است و اکثر آنها علاوه بر سرمایه دار بودن (استثمارگر بودن)، امپریالیست هم هستند. اطلاعات مقاله در مورد عقاید گریکوری پک بسیار کم است. گاردین و بوستون لیبرال همیشه رسانه های امپریالیستی بوده اند. علاقه ایرانها به این هنرپیشه بعلت نفوذ فرهنگ امپریالیستی-آمریکایی بود. ایرانی ها در زمان شاه خیلی از خوانندگان و هنرپیشه های دیگر (سلبرتیهای) غربی را دوست داشتند. روشنگری طرفدار کودتای بیست و هست مرداد هم شده؟
    نه خدا، نه سرمایه، نه ارباب ، نه استعمار
    ضداقتدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>