Comments

حمله به TikTok ، رقابت تارتوف * ها <br> Martine Bulard ترجمه شروین احمدی — 2 دیدگاه

  1. دولتهای گوناگون که همگی دستگاه حفظ و گسترش سلطه اربابان هستند به تناسب وضعیت قوی و ضعیف ارباببان خود در مقابل وقایع موضعگیری میکنند. مثلا وقتی روسیه (متجاوز به اوکراین) میشود ضد اشغال غزه توسط اسرائیل، این بخاطر دفاع از زنان و کارگران غزه نیست، بلکه بخاطر محاسبات منفعت طلبانه اربابان حاکم بر خود است. مخالفان جمهوری اسلامی نباید در ذهن تودهای زن و کارگر ایرانی این توهم را بوجود بیاورند که دولتهائی هستند که بهتر از دولتهای دیگرند و یا بهتر از جمهوری اسلامی. حال چرا سعی میکنند که چنین توهمی را بوجود بیاورند؟ چون خودشان حاضرند بردگی برای اربابان قوی تر را بپذیرند.
    آنارشیست

  2. مقاله یکطرفه و ارتجاعی است چون کمپانی چینی بایدنس را میخواهد قربانی وانمود کند در حالیکه کارگران کمپانی های چینی قربانی سرمایه داران چینی هستند. جناب مترجم یک انتقادی هم به سایت بی شرف و سانسورگر اخبار روز (که در آن مقاله میگذارید) هم بکن که کامنتهای انقلابیون را بطور سیستماتیک سانسور میکند.
    در جنگ میان ارتجاعیون، توده ها قربانی هستند نه ارتجاعیون. با سلطه جوئی بر کارگران، کمپانی ها خودشان خواستار منطق زور شده اند و نمیتوان حریفان هم طبقه خود را سرزنش کنند.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>