Comments

دارالمجانین — 1 دیدگاه

  1. مردم سرمایه داران را به دادگاه نمی برند چون سرمایه داران بخشی از مردم هستند، کارگران سرمایه داران را به دادگاه می برند. چرا گفتن واقعیت انقدر سخت است؟ چرا زبان حزب توده صد بار شکست خورده را اقتباس میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>