Comments

صلح دولت‌ها، شکست مردم! <br>مرتضی مهرگان — 1 دیدگاه

  1. جنگ وطنها همیشه ارتجاعی است.
    دنبال آزادی تشکل کارگری نروید چون طبقه سرمایه دار فقط وقتی آزادی تشکل کارگری میدهد که آن تشکل سرسپرده باشد و اصل نظام را هدف قرار ندهد. کارگران باید فرهنگ سرمایه داری و ارتجاع را بفهمند، نقد کنند و در محل کار تشکلاتی بوجود بیاورند که بعد از خراب کردن ارگانهای سرمایه داری، به ارگانهای اصلی جامعه تبدیل شوند. راه قانونی کردن تشکلات، راه حزبی و در آمیختگی با سیستم حاکم است، راهی که صد بار تکرار شده و پادوی اتحادیه ای و حزبی درست کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>