Comments

منشورشش نفره، منشورهمبستگی یا تفرقه؟-بخش اول / تقی روزبه — 8 دیدگاه

  1. یک آوانگارد مبارز چپ میداند که در: ایالات و ولایات و اقلیم ها و سرحدات ایران، که نه کارخانه ای وجود داشته و نه کشاورزی و دامپروری صنعنی،و نه کلخوز و سلخوزهای شبه سوسیالیستی تعاونی، مارکسیسم و لنینیسم نمی توانسته وجود داشته باشد؛ بلکه مائوئیسم که نتیجه جوامع غیرصنعتی در مرحله مبارزات ملی و ضد استعماری ؛ ،با ساده نمودن اندیشه سوسیالیسم علمی، در راه استقلال و خودکفایی وارد دوره پیشاصنعتی گردیده.
    نه شاه/نه شیخ/نه اپورتونیسم و رویزیونیسم/ در لباس انقلابی گری اقلیمی!

  2. “مارکیسیت ها هنوز احزاب کرد را مائوئیستی میدانند”
    نمیدونه که مائوئیسم خودش مارکسیسم است.

  3. احزاب کرد نیز سیستم شورایی را پیشنهاد میکند. سئوال اینست که مارکیسیت ها هنوز احزاب کرد را مائوئیستی میدانند؟ شباهت استانهای مرزی با وضعیت آنزمان چین، بعید نیست که نوعی مائوئیسم مناسب ایالت های قومی و اقلیمی باشد.
    آنارکو-کمونیست
    https://www.youtube.com/watch?v=ahqWX86FFsA&t=50s

  4. طبقه کارگر و برزگر در ایران بیش از صد سال است که دارای مانیفست کمونیست ، نوشته انگلس و مارکس است و نیازی به منشورهای سلبریتی ندارد چون عمل مهم است و نه تئوری. پیرامون حقوق خلقها نیز در آثار یوسف استالین بطور مفصل توضیح داده شده.
    نه خدا/نه دولت/ نه مردسالاری اقلیمی !
    آنارکو-سندیکالیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>