Comments

دبیرکل ناتو استفاده آمریکا از پایگاه‌های اروپایی برای جنگ علیه ایران را مجاز اعلام کرد — 1 دیدگاه

  1. روشنگری در داغ نگه داشتن بازاردشمنی امریکا ورژیم هر چه میخواهد بکند اما حقیقت چرائی دامن زدن نابهنگام امریکا به بحث کشک اتمی که یکمین گام بریدن سر جنبش مردمی بود اکنون بتدریج وبا بالا آمدن حقیقت وارد شدنش به جنگ اسرائیل و…هل دادن ده ها هزارجوان ایرانی به زیر تیغ جلادان و…حقیقت وارد شدنش به جنگی محدود وکنترل شده و کشیدن افسار اسرائیل و… افتضاح بلوف های حال بهمزن عمو جان فرومایه که میرود در مرحله پایان نمایش با توافق!با رژیم خاتمه یابد گرچه بدلیل ذوب شازده منگل السلطنه درمقام ترامپ وگمراه وفریب مردمان وبدلیل نبود اینترنت بسیارآهسته از زیر ابربیرون میاید اما این توطئه امپریالیستی -آخوندی بطور کامل برای مردمان روشن خواهد شد.
    گرچه این توطئه به قیمت سرکوب جنبش وزنده نگه داشتن رژیم تمام شد اما تمام سوز شدن شازده منگل السلطنه وریختن تام وتمام توهم اتکاء به امریکا وغرب در مردم خیری است که عدو سبب آن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>