دبیرکل ناتو استفاده آمریکا از پایگاههای اروپایی برای جنگ علیه ایران را مجاز اعلام کرد
🔴 – مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا :هیچ کشوری حاضر به پرداخت هزینه در تنگه هرمز نیست
🔴 – دبیرکل ناتو ضمن تاکید بر اینکه ائتلاف ناتو بدون اتکا به آمریکا تقویت نمیشود، استفاده واشنگتن از پایگاههای کشورهای اروپایی این ائتلاف برای حملات متجاوزانه علیه ایران را ذیل تعهدات دوجانبهشان با آمریکا مجاز دانست.
🔴 – الجزیره: اصرار آمریکا و ایران بر بالا بردن سقف خواستههایشان درباره اورانیوم و تنگه هرمز، به بنبست در مذاکرات انجامیده
🔴 – . ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، از تدوین طرحی با عنوان «اقدام متقابل نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران» خبر داد که در آن پرداخت پاداش ۵۰ میلیون یورویی برای کشتن دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا، پیشبینی شده است.
🔴 – «ماریا مالمر استنرگارد» وزیر امور خارجه سوئد امروز (جمعه) گفت: «ما آمادهایم تا در تضمین آزادی دریانوردی در تنگه هرمز مشارکت کنیم»
روشنگری در داغ نگه داشتن بازاردشمنی امریکا ورژیم هر چه میخواهد بکند اما حقیقت چرائی دامن زدن نابهنگام امریکا به بحث کشک اتمی که یکمین گام بریدن سر جنبش مردمی بود اکنون بتدریج وبا بالا آمدن حقیقت وارد شدنش به جنگ اسرائیل و…هل دادن ده ها هزارجوان ایرانی به زیر تیغ جلادان و…حقیقت وارد شدنش به جنگی محدود وکنترل شده و کشیدن افسار اسرائیل و… افتضاح بلوف های حال بهمزن عمو جان فرومایه که میرود در مرحله پایان نمایش با توافق!با رژیم خاتمه یابد گرچه بدلیل ذوب شازده منگل السلطنه درمقام ترامپ وگمراه وفریب مردمان وبدلیل نبود اینترنت بسیارآهسته از زیر ابربیرون میاید اما این توطئه امپریالیستی -آخوندی بطور کامل برای مردمان روشن خواهد شد.
گرچه این توطئه به قیمت سرکوب جنبش وزنده نگه داشتن رژیم تمام شد اما تمام سوز شدن شازده منگل السلطنه وریختن تام وتمام توهم اتکاء به امریکا وغرب در مردم خیری است که عدو سبب آن شده است.