Comments

طارق علی: قیام در فلسطین،<br>برگردان به فارسی از نادر ثانی — 1 دیدگاه

  1. “سپس، یک روز، رهبری غزه شروع به مبارزه می کند. آنها از زندان در فضای باز خود خارج می شوند و از مرز جنوبی اسرائیل عبور می کنند و به اهداف نظامی و جمعیت شهرک نشینان حمله می کنند. فلسطینی‌ها ناگهان در صدر اخبار بین‌المللی قرار گرفتند. روزنامه نگاران غربی از اینکه فلسطینیها واقعاً در حال مقاومت هستند، شوکه و وحشت زده شده اند. اما چرا فلسطینیها نباید چنین بکنند؟”

    از دیدگاه طارق علی، مردم تحت ستم فلسطین به رهبری غزه تقلیل داده شده اند! مردم غزه شده اند گروه تروریست حماس و سازمان جهاد اسلامی فلسطین که بند نافشان به جمهوری اسلامی وصل است! بس کن جناب طارق و موقع آنست که بازنشستگی خود را در عصر عقل ساسی که هنوز وجود دارد اعلام کنید.

    بله جناب طارق علی اولین کسی که بچه های و جوانان غزه باید با او مرزبندی کنند خود شما هستید که عصر عقل سیاسی تان به اتمام رسیده است و مانند دیوانگانی که نمی دانند چه کار کنند راه اشتباه و ادرس عوضی به جوانان غزه نشان میدهید و واقعا “به قول قبانی، عصر عقل سیاسی مدت بسیار زیادی است که به پایان رسیده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>