Comments

ربات های ژئوپولیتیک.<br> فرح نوتاش — 1 دیدگاه

  1. هویت ملی فقط بدرد استثمارگران سرمایه دار میخورد. کجا هویت ملی داریم استثمار نداریم؟! کارگران گول هویت ملی را نخورند. اینها همه دام است. از توده ای تا شاهی همه حرف از هویت ملی میزنند تا هویت طبقاتی درک نشود. وقتی هویت طبقاتی درک شد، هویت ملی تبدیل می شود به هویت انسانی. هویت ملی انسانی نیست، نفاق بصورت اختلاف بینداز و حکومت کن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>