Comments

«حق دفاع از خویش» یا چگونه یک نسل کشی را مورد پذیرش قرار دهیم — 2 دیدگاه

  1. مقاومت مسلحانه سازمانهای فلسطینی ها علیه اسرائیلیها در چهارچوب روابط درونی مرتجعین قابل توجیه است. اشغال کرده و میکند با مقاومت مواجه می شود و بورژوازی غرب با دفاع از اسرائیل شلوار خودش را کثیف میکند. جز امپریالیستهای غربی، کسی توجیهات اسرائیلی ها را نمی خرد و درجه موفقیت بحث علیه اسرائیل به درجه موفقیت بحث علیه استعمارگری و استثمارگری حاکمین غربی بستگی دارد. وقتی در غرب موفقیتی علیه حاکمیت ارتجاع وجود ندارد،، اسراییل هم در امان است.
    وقتی نفوذ امپریالیستهای غربی در جهان کاهش یافت که فعلا داریم می بینیم که در حال وقوع است، اسرائیل هم مثل سگ با صاحبش کمتر واغ خواهد کرد. این نوع خفه کردن اسرائیل در حال تحقق است و علت مافوق خشن بودن انها در واقع وضعیت رو به نزول اربابشان است.
    نوع دیگر پایان دادن به جنایتهای دولت اسراییل، انقلاب کمونیستی و آنارشیستی است که به اسرائیل بعنوان دولتی ویژه نگاه نمیکند. این دومی راه درست ،اولی بازیچه مرتجعین رقیب شدن است.
    تا اتقلاب، بهرحال،نمیتوان جلوی رشد امپریالیستهلی ضد غربی را بدون پیروزی در جنگ بر انها گرفت و تکلیف اسرائیل هم به آن بستگی دارد.امکان پیرپزی غرب بر امپریالیستهای شرقی کم است و دست راستی کردن جامعه هم توسط حاکمین بازنده تف سربالاست.
    دنیای ارتجاع دو و یا چند قطبی میشود، تا انقلاب، این روندی عادی است.
    آنارشیست

  2. این تاریخ درست است اما تنها تاریخ این نوع استعمار و اشعال نیست و اعمالش هم متفاوت نیست. نمونه دیگر اشغال سرزمینهای سرخپوستان در امریکا است. در جامعه اقتدارگرای بشر، این اعمال آخرین نیست. تنها انقلاب علیه ارتجاع جلوی این کارها را میگیرد.
    انقلاب علیه ارتجاع:
    نابودی مردسالاری، بردگی مزدی،‌امپریالیسم و هیراشی و بقیه.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>