Comments

دوستی رمانتیک «اصلاح»طلبان و «مشروطه»خواهان از چه روست (۱)؟ – جواد قاسم آبادی — 2 دیدگاه

  1. آقای معلم تبعیدی به فرانسه!
    تمام هم وغم شماهمانطور که در نوشته شماپیداست اسلام است واسلام و اینهمه کثافت ونکبت جاری شده از حکومت رااجرا نشدن احکام شرعی اسلام بمانند نزول خواری وقصاص و… جلوه میدهید تاجرم این حاکمیت را تا میتوانید رقیق بنمائید واز سوی دیگرتا میتوانید اسلام عزیزتان را مبرااز این کثافت ونکبت وجنایت وغارت وجهل وخرافاتی بنمائید که از این حاکمیت اشغالگر وبطور زنجیره ای از تمامی حاکمیت های اسلامی تا حاکمیت سر کرده آن جاری شده است.
    به شما توصیه میکنم اگر از سر نا آگاهی نسبت به جنایت وغارت وجهل وخرافات جاری شده از حاکمیت های اسلامی از زمان سرکرده آن تا امروزاین فرمایشات را میکنید که بعید میدانم حال که به یمن تبعید!در فرانسه وقت مطالعه دارید کمی سر در منابع تاریخی حتی مورد قبول شیعه وسنی ببرید تا فهم کنید از حکومت اسلام ناب محمدی در طول تاریخ هزارو چهارصد ساله اش چیزی بجز جنایت وغارت وجهل وخرافت جاری نشده ونمی توانسته بشود.
    اگرهم برای عوام فریبی اسلام عزیزرا تبلیغ میکنید بدانید بیشماران نسل های امروزی بدلیل آگاهی از اصول اساسی اسلام عزیزبمانند حلال بودن تجاوز به زنان ودختران کافر !و مشرک!و حلال بودن تمتع جنسی سرپرست دختر نوزاد از وی که در رساله حضرت امام گوربگوری وسایر مراجع شیعه نیزآمده است و همچنین آگاهی ازجنایت منشی وغارتگری حاکمیت ها در طول تاریخ ننگین اسلام وتشکلات امروزی اسلام عزیز تره هم برای اسلام خرد نمیکنند.

  2. 1 – “دولت مستخدم” مورد نظر نویسنده، همان دروغ خمینی است که بعدا معلوم شد دولت اسلامی پولدارها و شیادین است. هیچ دولتی نمیتواند مستخدم مردم باشد. دلیل این قضیه این است که اگر دولت قرار است دولت باشد، باید آتوریته داشته باشد. اگر مردم را فریب بدهید و مردم به یک عده آتوریته بدهند، آتوریته دارها (مارکسیست و غیر مارکسیست) سعی خواهند کرد با انواع و اقسام شامورتی بازی و باند بازی دور از محل کار و زندگی اما برای حاکمیت بر آنها، آتوریته خود را حفظ کنند. استالین شما و رهبران حزبی شما همان آتوریته چی ها هستند که دولت بعدی را می سازند.
    2 – در اول مقاله نوشته که ما ایرانی ها فرهنگ فلان بهمان خوب داریم. این دیگه چه خزعبلاتی ست. فرهنگ جامعه ایران همیشه فرهنگ طبقه حاکم بوده است، همیشه پر از خرافات و اطاعت از شاه، ارباب،آیت الله، رئیس، مالک، استاد، مرد، پدر، برادر، بزرگتر ها و سایر آتوریته ها بوده. خیر، ما فرهنگ ایرانی نمیخواهیم، ما فرهنگ آزادی زن و آزادی از بردگی مزدی و آزادی از امپریالیسم و هیراشی میخواهیم. فرهنگ را درست میکنیم نه اینکه وا بدیم به هر چه سنت احمقانه پیشینیان بوده.
    3 – اعمال جمهوری اسلامی همان اعمالی ست که خودتان برای حفظ دولتتان تحت شرایط تحریم، کودتا و جنگ و خطر از پائین انجام خواهید داد. برای اینکه مثل جمهوری اسلامی نباشید باید دولت سازی را نفی کنید و جامعه را بر اساس کلکتیوها یا شوراهای محل کار و زندگی بنا کنید. اشکال قدرت توده ای در ارتباط با تجربیات گذشته و در ارتباط با فرهنگ موجود و در طول مبارزه طبقاتی مشخص خواهد شد اما اصل آن اینکه آتوریته ای بر تشکلات محل کار و زندگی نباید وجود داشته باشد، نقض نباید شود. مارکسیستها بحث انگلس در ارتباط با آتوریته را بیاندازند دور، بی نهایت غلط و کودکانه است.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>