Comments

هرزنامۀ مشترک شهسوران پنبه ای، گروه علیزده و فراکسیونی از راه خرده بورژوایی / بخش دوم — 5 دیدگاه

  1. ناشناس یعنی جاهل و بی اطلاع، بی علم، گوهر نشناس. ( اصلاح طلبان و سایر نیروهای اپوزیسیون درون حکومت)اقای علیزاده یا همان ناشناس،در هرزنامه گروهتان و سه تا و نصفی فراکسیون راه کارگری که کمونیستها کارگرگرا نیستند، دقیقا منتشر شده است و در شبکه های ارتباط جمعی اسکرین شات آن دست به دست دارد می رود توسط بهترینهایی از ایران. در دو بخش به قلم شخصیتهای بنام هم آمده است. اما نکته مهم اینحاست که چرا طرفداران گروه علیزاده و ابراهیم علیزاده و فراکسیونی از راه خرده بورژوایی زمانیکه در هرزنامه شان می نویسند ( اصلاح طلبان و سایر گروههای اپوزیسیون درون حکومتی) و پشت پروژۀ وزارت اطلاعات له له میزنند و در خارج از کشور برای اپوزیسیون شان درون حکومت فضاسازی می کنند، علنی اند. ولی زمانیکه با کمیته مارکسیست ارتدوکس مطلبی بغایت اقتصادی و پربار با چند کادر علنی در ایران روبرو می شوند، (فیک) می شوند. شیوۀ انواع و اقسام اپوزیسیون در حکومت را استفاده می کنند. آقای ابراهیم علیزاده رسمی رفتار کنید. از جمهوری اسلامی که درون آن اپوزیسیون درست کردید نمی ترسید؛ از اپوزیسیون برون حکومتی زیرزمینی در ایران می ترسید که ناشناس شدید؟ در هرازتا واکنش اطلاعیه و بیانیه که در خارج از کشور منتشر شده چنین مضامین اقتصادی که در بخشهایی بوسیله مهندس ارشد نفت نوشته شده است و در سپیده دم در نفت برای کارگران نفت منتشر شده است، سابقه ندارد. اقای علیزاده که ناشناس شدید، از خرده بورژوا بدترند آنانیکه معنای اپوزیسیون را نمی دانند و عمدا درون رژیم انواع نیروهای اپوزیسیون درست می کنند، ما قبول داریم که گروه علیزاده رستم شان در درون حکومت است!اطلاعات درباره قدمت کمیته داده نمیشود، فراخوان رسمی و حضوری دیداری شنیداری با از رهبران و مسئولان گروه منتخب کمیته با مسئول ارتباط کمیته با خارج از کشور صادر شده است که مسلما گروه خارچ از کشوری که له له میزند مثل اهو برای اب دنبال انواع و اقسام نیروهای اپوزیسیون درون رژیم نمی تواند جزو منتخبان باشند.

  2. ناشناس یعنی جاهل و بی اطلاع، بی علم، گوهر نشناس. ( اصلاح طلبان و سایر نیروهای اپوزیسیون درون حکومت) در هرزنامه گروهتان و سه تا و نصفی فراکسیون راه کارگری که کمونیستها کارگرگرا نیستند، دقیقا منتشر شده است و در شبکه های ارتباط جمعی اسکرین شات آن دست به دست دارد می رود توسط بهترینهایی از ایران. در دو بخش به قلم شخصیتهای بنام هم آمده است. اما نکته مهم اینحاست که چرا طرفداران گروه علیزاده و ابراهیم علیزاده و فراکسیونی از راه خرده بورژوایی زمانیکه در هرزنامه شان می نویسند ( اصلاح طلبان و سایر گروههای اپوزیسیون درون حکومتی) و پشت پروژۀ وزارت اطلاعات له له میزنند و در خارج از کشور برای اپوزیسیون شان درون حکومت فضاسازی می کنند، علنی اند. ولی زمانیکه با کمیته مارکسیست ارتدوکس مطلبی بغایت اقتصادی و پربار با چند کادر علنی در ایران روبرو می شوند، (فیک) می شوند. شیوۀ انواع و اقسام اپوزیسیون در حکومت را استفاده می کنند. آقای ابراهیم علیزاده رسمی رفتار کنید. از جمهوری اسلامی که درون آن اپوزیسیون درست کردید نمی ترسید؛ از اپوزیسیون برون حکومتی زیرزمینی در ایران می ترسید که ناشناس شدید؟ در هرازتا واکنش اطلاعیه و بیانیه که در خارج از کشور منتشر شده چنین مضامین اقتصادی که در بخشهایی بوسیله مهندس ارشد نفت نوشته شده است و در سپیده دم در نفت برای کارگران نفت منتشر شده است، سابقه ندارد. اقای علیزاده که ناشناس شدید، از خرده بورژوا بدترند آنانیکه معنای اپوزیسیون را نمی دانند و عمدا درون رژیم انواع نیروهای اپوزیسیون درست می کنند، ما قبول داریم که گروه علیزاده رستم شان در درون حکومت است!اطلاعات درباره قدمت کمیته داده نمیشود، فراخوان رسمی و حضوری دیداری شنیدرای صادر شده است.

  3. مریم دالوند از ایران، با قدردانی فراوان از مسئولین ذی شرافت روشنگری. در اولین سطر جمله هرزنامه در […] نوشته شده است. در بخش اول به جوانب گوناگون توهمات و طامات هرزنامۀ مشترک گروه علیزاده و فراکسیونی از راه خرده بورژوایی، میانجی گفتمان بازتولید فرایند انباشت سرمایه در بحران با اتکاء به اپوزیسیون شان همانطور که در هرزنامۀ مشترک خود نوشتند [اصلاح طلبان و سایر نیروهای اپوزیسیون درون حکومتی]، پرداختیم. جمله در گیومه جمله شهسواران پنبه ای است که در هرزنامه نوشند، اپوزیسیون شهسوران پنبه ای در جمهوری اسلامی است. به زبانی، جمهوری اسلامی که یک سرمایه داری یکدست است اپوزیسیون است. من در شبکه ارتباط جمعی شخصیتی علنی هستم و از زندانی دیماه از دانشگاه شریف و قبل از اینکه زندانی شوم قهرمان کاراته برای ایران تربیت کردم و در تلویزیون هم با من صحبت شده که روی صفحه ای که در شبکه ارتباط جمعی هست گذاشتم.اسم فامیلم نیز مشخص می کند که لر هستم و از خانواده شهدایی که اعدام شدند. اولا، رستم مردی نیست که قادر باشد با مهندس ارشد نفت در ایران که همه گروهها رهبرانشان جلویشان تعظیم کنند نسل در نسل شهید و رهبر بودند و امروز زنده در میدان… هماوردی کند. این رسم خارج از کشوریان، شهسوران پنبه ای است که اپوزیسیون درون حکومت است و پهلوان پنبه هاست که ناشناس شوند و پرچانگی کنند. [ به وزارت اطلاعات هم اطلاعات داده نمیشود که ایا جدیدلتاسیس است یا نیست.] اگرچه در مطلب اشاره شده است. من هم اطلاعی ندارم. اما برای خوانندگانی مطلب نوشتم که سیاهی به زغال بماند که به جمله ای که ایینه تمام عیار همه هرزنامه ابکی است اشاره میشود. انگ زنی کار فیک است نه کار رهبران و کمونیستهای متحد در ایران ( نه در اقلیم و سوئد و المان و ..) که در ایران با دشمن طبقاتی شان روبرو می شوند و مبارزه مسلحانه سازمان یافته دارند و از قبل سی و پنج علمیات و اعتصاب در نفت و سیمان را با فیلم با فاصله فقط چند روز اعلام می کنند. مریم دالوند- مهندس متالورژیست ایران- من با فیلتر شکن آمدم و دوپیام نوشتم. از مسئولین محترم و ذی شرافت روشنگری خواهش میکنم که این (کامنت) را بگذارند و از قبلی صرفنظر کنند. با مهر

  4. “مارکسیستهای ارتدکس” با اتکا به دگماتیسم این همه انگ زده اند بدون اینکه سند و نقل قولی از “شهسواران پنبه ای” آورده باشند! این نوشته ها از نتایج رویکرد غیر علمی گروهی جدید التاسیسی است که با شیوه و رویکرد غیر علمی تلاش میکند بگوید آنها “شهسواران پنبه ای” خرده بورژا هستند و من آنم که ستم بود پهلوان!

    • ناشناس یعنی جاهل و بی اطلاع، بی علم، گوهر نشناس. ( اصلاح طلبان و سایر نیروهای اپوزیسیون درون حکومت) در هرزنامه تا دقیقا منتشر شده است و در شبکه های ارتباط جمعی اسکرین شات آن دست به دست دارد می رود توسط بهترینهایی از ایران. در دو بخش به قلم شخصیتهای بنام هم آمده است. اما نکته مهم اینحاست که چرا طرفداران گروه علیزاده و ابراهیم علیزاده و فراکسیونی از راه خرده بورژوایی زمانیکه در هرزنامه شان می نویسند ( اصلاح طلبان و سایر گروههای اپوزیسیون درون حکومتی) و پشت پروژۀ وزارت اطلاعات له له میزنند و در خارج از کشور برای اپوزیسیون شان درون حکومت فضاسازی می کنند، علنی اند. ولی زمانیکه با کمیته مارکسیست ارتدوکس مطلبی بغایت اقتصادی و پربار با چند کادر علنی در ایران روبرو می شوند، (فیک) می شوند. شیوۀ انواع و اقسام اپوزیسیون در حکومت را استفاده می کنند. آقای ابراهیم علیزاده رسمی رفتار کنید. از جمهوری اسلامی که درون آن اپوزیسیون درست کردید نمی ترسید؛ از اپوزیسیون برون حکومتی زیرزمینی در ایران می ترسید که ناشناس شدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>