Comments

یادنامه رفیق اسماعیل رودگریان <br> امید بهرنگ — 1 دیدگاه

  1. سوال از امید بهرنگ:
    شما شالها با “حزب کمونیست ایران -مارکسیست-لنینیست-مائوئیست” همکاری تنگاتنگی داشتید و در تاسیس و شکل گیری آن و سرکوب منتقدین که زمانی از فعالین آن “حزب” بودنداز بدو تاسیسسش در خارج کشور تحت نام و در قالب “اتحادیه کمونیستهای ایران(سربداران)” و بعدها “حزب کمونیست ایران -مارکسیست-لنینیست-مائوئیست” تلاش فوق العاده ای حتی در سرکوب فیزیکی منتقدینی که حاضر به پذیرش رهبران خودخوانده آن جریان نشدند و زیر بار خط دگماتیسم و سکتاریسم که رهبری آن سازمان و آن حزب تببین نمود مطلع هستید و در آن شرکت داشتید. از وجود دسته های ترور و گروه های ضدانقلابی که رفقایت “اتحادیه کمونیستهای ایران(سربداران)” در خارج کشور به شهرهای آمریکا و دیگر کشورها اعزام داشتند تا مطمئن شویدهیچ فرد هوادار اتحادیه کمونیستهای ایران قادر به ادامه کار تشکیلاتی و سیاسی در خارج کشور نیست مطلع هستید و شوربختانه سالها هست که در مورد آن سکوت کرده اید!

    شما به همراه حمید محصص ( که پرداختن به ایشان در اینجا اصلا نه ضروری و نه مهم است!)از “حزب کمونیست ایران -مارکسیست-لنینیست-مائوئیست” مدتهاست از جدا شده اید و به گفته خودتان دیگر با آن گروه که بطور غلوآمیز خود را حزب میخواند (که البته می دانیدو می دانیم که تشکیلاتی هم در ایران ندارد که بخواهد خود را حزب بخواند)هیچگونه ارتباطی ندارید. سوال این است که چرا جدایی خود را آن “حزب” را مخفی میکنید و بدتر برای کمک به جنبش کمونیستی ایران دلایل و علل اساسی اختلاف سیاسی خویش با آن “حزب” روشن نمیکید؟

    نوشته شما در مورد “رفیق اسماعیل رودگریان” نشان میدهد که شما از یارایی و قوت خاصی برخورداید تا آنجا که امکان داشته است از ریز تا درشت زندگی سیاسی در فرایند تحولات اجتماعی ایران و به ویژه در آمل آن رفیق را به نثر در آورده اید، اما بی توجهی شما در مورد روشنگری از علل جدایی تان از آن “حزب” رو به جنبش کمونیستی ایران بی معناست و نشاندهنده یک سستی عامدانه تاریخی است!

    تا کی با فرار رو به جلو از علل جدایی تان از آن “حزب” می خواهید وانمود کنید که اتفاق مهمی در زندگی سیاسی و هستی اجتماعی شما رخ نداده است؟ وحشت شما از چیست؟ سکوت شما در مورد از علل اساسی جداتی تان در مورد ان حزب چیست؟ آیا وحشت شما از بیانیه دادن آن “حزب” که می دانیم سالهاست با بیرون دادن بیاینه و “امنیتی خواندن” در مورد افرادی که قبلا با آن “حزب ارتباط تنگاتنگی داشتند و بعدها با آن حزب قطع رابطه سیاسی و تشکیلاتی وایدئولوژیک کرده اند، هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>