Comments

یک نژاد تخیلی، تاریخچه ی مختصر یهودهراسی <br>Shlomo Sand برگردان بهروز عارفي و تقي تام — 3 دیدگاه

  1. حالا قراره نرگس محمدی بشود لخ والسا؟ چطور ایشون دائم به بیرون پیغام میفرستد اما زندانیان کمونیست همه خاموش اند. روشنکری لطفا با امپریالیستهای غربی همکاری نکند! خانم محمدی هم مثل دولتهای غربی و شرقی صبر کردند ببینند حماس نابود می شود یا نه، بعد که دیدند خبری نیست، گفتند از مردم غره دفاع میکنند که تمامش جعلی است.
    آنارشیست

  2. دوران قدرقدرتی امپریالیستهای غربی به پایان رسیده و هالیوود و تبلیغ دموکراسی و انقلاب مخملی فقط مصرف داخلی برای آنها دارد. کوششهایی برای انقلاب مخملی در اپوزیسیون ایران بصورت دموکراسی خواهی وجود دارد، ولی با فاشیسم حاکم و جنایتهای امپریالیستهای غربی، بی اهمیت و شدیدا قابل سرکوب شده اند. متاسفانه مبارزه علیه این ارتجاع از طریق ایدئولوژی های ارتجاعی صورت میگیرد و داریم یواش یواش وارد فازی می شویم که حل مسئله با انقلاب ممکن نیست و هر دو طرف ارتجاعی، حل مسئله را بصورت جنگ می بینند. اگر امپریالیستهای غربی با جنگ پیروز شوند، باز مثل بعد از جنگ دوم چندین دهه شامورتی بازی دموکراسی و حقوق بشر در می آورند تا اینکه دوباره گندش در بیاید.
    نفوذ امپریالیستهای غربی در ایران از طریق پنج گروه انجام میگیرد:
    مارکسیستهای سوسیال دموکرات – دموکراسی خواهی مارکسیستی
    اصلاح طلبان
    سلطنت طلبان که با دوستی با اسراییل آبرویشان رفت
    جمهوری خواهان لیبرال که همان تصورات نوکر مابانه مصدق را دارند
    ایرانگراها – این گروه آب زیر کاه است
    تمام جریانات فوق یا علیه مبارزه مستقیم و رودر رو با ارتجاع نیستند و یا خودشان اساسا مستقیما ارتجاعی اند.
    ارتجاع؟ مردسلاری، بردگی مزدی، امپریالیسم و نظم هیراشی در کار گروه – کلا سلطه جویی.
    آنارشیست

  3. در ایران یهودی ستیزی وجود داشته و وجود دارد و در تاروپود فرهنگ اقتدارگرانه حاکم بر جامعه است، متاسفانه آدم کشی و اشغالگری صهیونیستها بعنوان یک ایدئولوژی ارتجاعی امپریالیستی در همکاری با امپریالیستهای غربی، کمکی به از بین بردن این تعصب نکرده. اعمال ارتجاعی ضد امپریالیستهای غربی و ضد صهیونیستی هم به توهم پراکنی دامن زده است. صهیونیسم را فقط از طریق دشمن بیرونی یهودی ها توضیح دادن، دغلکاری ست. در درون یهودی ها روابط مردسالاری، انواع بردگی و بردگی مزدی وجود داشته است و بحث را از این قضایا به بیرون کشاندن، یک ترفند ارتجاعی ست. این حکم در مورد اسلام و مسیحیت و سایر مذاهبی که سلسله مراتبی اند نیز صادق است. گول نخورید. بازی های ضد اسلام، ضد مسیحی ریکاری است برای پنهان کردن کنه اقتدارکرانه فرهنگ فعلا حاکم بر نوع انسان بیمار. هر که پروفسور شد که درست نمیگوید، بمبهای اتمی را هم پروفسورها ساختند.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>