Comments

خاموشی پرویز قلیچ خانی، – هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر) — 1 دیدگاه

  1. اگر پرویز قلیخ خانی کمونیست بود، تعهدی به مردم ایران نداشت ، تعهدش فقط میتوانست به طبقه کارگر باشد. چرا؟ چون طبقه سرمایه دار در مردم، طبقه کارگر را استثمار میکند. زبان ارتجاعی حزب توده در این بیانیه کاملا قابل تشخیص است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>