Comments

ویژه نامه اجلاس سازمان جهانی کار- ژوئن ۲۰۲۳ <br> گردآورنده: امیرجواهری لنگرودی — 3 دیدگاه

  1. برخلاف نظر شخص “آنارکو-سندیکالیست” در کامنت اول که میخواهد علیه آنارشیسم و کمونیسم بنویسد، جامعه ایران در زمان شاه فئودالی نبود. دفاع او از سوسیالیسم واقعی نیست و به انقلاب سوسیالیستی در ایران اعتقاد ندارد. کسی که نام آنارکو-سندیکالیست را دزدیده، کامنتهای بی محتوا و الکی می نویسد و میخواهد کمونیسم و یا سوسیالیسم را تخریب کند و نگذارد سرمایه داری در ایران به چالش گرفته شود. او در حقیقت آنارکوسندیکالیست نیست، سرمایه دار است.
    آنارکوسندیکالیست واقعی

  2. آنارکوسندیکالیسم هوادار تشکلهای کارگری ضد سرمایه داری است نه هر تشکل کارگری. هدف آنارکوسندیکالیسم بوجود آوردن جامعه بدون طبقه و بدون دولت است نه دولت دیکتاتوری پرولتاریای مارکسیستها. سوسیالیستهای تاکنونی ایران همگی مارکسیست بوده اند و با ایجاد احزاب و تشکلات گوناگون فقط در جنبش کارکری تفرقه ایجاد کرده اند.
    آنارشیست

  3. درود بر سوسیالیست های ایران که در طی یک قرن تلاش و روشنگری و جانبازی و مبارزه توانستند در یک جامعه و فرهنگ فئودالی مذهبی غرب زده در زمان شاه و شیخ نطفه های حنبش کارگری سندیکایی را آبیاری کنند تا اکنون یک حداقل تشکیلات و سازماندهی بوجود بیاید. بعضی از افراد اپوزیسیون بارها تشکیل یک صندوق کمک مالی به زندانیان نیازمند و کارگران اعتصابی را پیشنهاد نموده اند.
    آنارکو-سندیکالیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>