Comments

با ریزش عناصر و آیادی رژیم چه کنیم؟: مواجه اصولی با ریزش‌ عناصرمهم حاکمیت و اعتراف‌ها – تقی روزبه — 5 دیدگاه

  1. کارگران باید کاملا به وطن پرستان مشکوک باشند چون هم آنها هوادار بردگی مزدی هستند ، هم اگر به ایران حمله کنند، طرفدار دولت می شوند.
    آنارشیست

  2. در کامنت آنارکو-سندیکالیست دزد اسم دیگران میخوانیم:
    “هر لحظه ممکن است اینها دوباره به صف دشمن مردم بپیوندند.”
    آنهایی که طبقه کارگر را از طبقه سرمایه دار تفکیک نمی کنند و تبلیع وحدت ایندو را میکنند، دشمن طبقه کارگر و هوادار انقلاب جعلی (مخملی) هستند.
    آنارشیست.

  3. منطق جامعه اینطور است که هر چه بیشتر علیه آنارشیسم (ضدیت با اقتدار) مبارزه میکنند، بیشتر ضد بشری و ارتجاعی می شوند. بجای مبارزه با مردسالاری، بردگی مزدی، امپریالیسم و سلسله مراتب، تبلیغ دموکراسی خواهی و وطن پرستی و سرمایه داری دوستی میکنند، حتی مارکسیستهایشان هم میشوند هوادار سرمایه داری دولتی.
    مبارزه علیه دیکتاتوری رژیم کاملا میتوان مبارزه برای بوجود آوردن استثمارگری دموکراتیک باشد.
    آنارشیست-کمونیست

  4. شخصی که کامنتی نوشته تحت نام آنارکو-سندیکالیست، این اسم را از شخصی آنارشیست دزدیده تا آنارشیسم را با افکار فاشیستی ایرانگرایی و ضد زن اش بد نام کند.

  5. از اعترافات و خاطرات آنان استفاده شود . همکارانشان را شناسایی کنند. از باقیمانده نیرویشان در راه سرنگونی استفاده شود. از نفوذشان در میان خودیها ممانعت گردد. به آنان اعتماد صد در صد نشود. یاد ضرب المثل معروف باشید که : توبه گرگ مرگ است. یعنی هر لحظه ممکن است اینها دوباره به صف دشمن مردم بپیوندند.
    آنارکو-سندیکالیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>