Comments

بهای زنده ماندن، و ‌چشم فروبستن ایرج مصداقی به شکنجه‌های ساواک/ تقی روبه — 6 دیدگاه

  1. آسیب شناسی اپوزیسیون بقول اصلاحگرایان :
    باید جلسه بحثی گذاشت و پرسید چرا بعضی از سرشناسان غیرچپ اپوزیسیون به خدمت خودزنی افتاده اند و از سلطنت گذشته پهلوی و از شاهزاده فعلی دفاع میکنند و تقصیر را به گردن مبارزان و روشنفکران پیش از انقلاب و به پردن طیف چپ فعلی می اندازند و خواستار نظام سلطنتی میشوند: از جمله این افراد: ایرج مصداقی/ مجتبی واحدی/ حشمت رئیسی/ شاهین خواننده ترانه تقی/ملیحه محمدی/ مرتضی محیط/…و ..
    در لینک زیر ایرج مصداقی بدلیل بی اطلاعی از جامعه ایران در پیش از انقلاب و در بعد از انقلاب، ادعاهای عامیانه و غلطی میکند که خاص قهوه خانه های جنوب شهری است. بیشتر تحلیل ها و دروغ هایش علیه چپ سنتی ایران و علیه مبارزان اوایل انقلاب است.
    آنارکو-فمنیست

    https://mihantv.com/%d8%a2%d8%b1%d8%b4%db%8c%d9%88/

  2. باید ریشه وطن پرستی اسلامی و غیر اسلامی و سکولار را با تمام لومپن پروالتاریاهاشو سوزاند و کارزار انترناسیونالیسم کارگری راه انداخت. آنارشیست

  3. این لومپن پرولناریای ضد مجاهد وطن پرست که اسم ضد-اقتدار رو خودش گذاشته اگر ضد امپرالیسم بود دنبال درست کردن امپریالیسم ماقبل اسلام نبود. فکر میکنه میتونه مردم هوشیار ایران را فریب بده. اول برو امپریالیسم کوروش و داریوش را نقد کن بعد بیا به ما درس ضد امپریالیسم بده.

  4. منافقین زائده عقیدتی امام خمینی گوربگوری هستند واین را بارها از زمان تاسیس منحوسشان تا سال پنجاه ونه در سالگرد خرداد چهل دو بطور رسمی بیان کرده اند.
    آخوندها بالاترین منافع را از تنفر مردم از این فرقه جاسوسی واطلاعاتی برده ومیبرند.
    تنفر از این فرقه مزدورامپریالیسم امریکا در رگ وپی جامعه وجود دارد وکوچکترین ربطی به آخوند و…ندارد.
    بر خلاف ترفند آخوندی در فضای مجازی که میخواهد آخوند ومنافقین را از دو جنس نشان بدهد وبگوید آخوندها با منافقین دشمن هستند وبدین ترتیب القاء کند منافقین در میان مردمان محبوب میباشند اتفاقا دشمنی آخوندها با منافقین قاعدتا میبایست به محبوبیت منافقین در بین مردمان می انجامید اما می بینیم اینطور نیست ومردم از هر دو حالشان بهم میخورد.
    اینها نسبت به منفوریت خود کا ملا آگاه میباشند وبهمین علت از ترس گوشمالی جرات نکردند در تظاهرات های مردمان در خارج از کشور شرکت کنند.
    این در حالیست که حتی تجزیه طلبان کرد واکثریتی ها در تظاهرات بدون ترس از مردم شرکت وحتی سخنرانی کردند اما منافقین بخوبی میدانستند تنفری که از اینها وجود دارد اگر بیش از تنفر از آخوندها نباشد کمتر نیست وبهمین دلیل جرات شرکت نداشتند.
    یک تیم بزرگ استعماری امریکائی واروپائی با حمایت از منافقین بر این ادعای رژیم مهر تائید میزنند که می گوید در پشت خیزش ها منافقین قرار دارند و بدین ترتیب در این پاسکاری دو جانبه شیطان بزرگ و کوچک دلسردی مردمان از براندازی را نشانه رفته اند.

  5. ولی افکار ایرانگرای لومپن پرولتاریا روشنگری بیشتر شبیه احمدی نژاد ناسیونالیست است. همه میدانند لومپن ها بودند که حرف آخوندها را گرفتند و گفتند مرگ بر منافق. بین بورژوا و لومپن پرولتاریای مارکس، دومی بیشتر جور در می آید. چون هم دزد است و هم حرف آخوندها را تکرار میکند و هم با همه با هم هوادار سرمایه دارها هم هست. ناسیونایسم چه کثافتیه 🙂

  6. مارکس میگفت گاهی بعضی از روشنفکران مبارز به دفاع ازمنافع طبقه خود باز میگردند و در صف دشمن قرار میگیرند.
    مصداقی که از یک خانواده غالبا نظامی بوده و توانسته در پیش از انقلاب بدلیل شرایط مناسب مادی به امریکا برای تحصیل برود در حین انقلاب گویا بشکل اتفاقی هوادار مجاهدین میشود و به زندان می افتذ و غیره.
    در طی چند سال اخیر در خارج با چندین کتاب خود علیه آخوندها افشاگری های زیادی نموده.
    ولی در جنبش مهسا هوادار و مبلع سلطنت و رضا پهلوی گردیده. تبلیغ علیه چپ و علیه محاهدین و علیه حقوق اقوام و علیه سایر مبارزان از جمله کوششهای وی شده است.
    پر حرفی و نداشتن موضوع و حرص زیاد به مشهور شدن و حسادت و رقابت با دیگران باعث شده که هر هفته ساعتها در تلویزیون میهن داستانسرایی کند. این اشتباه و سوء استفاده مصداقی از رسانه مجازی بدلیل امکان نامحدودی است که سعید بهبهانی در این کانال به او میدهد و وی را تبدیل کرده به یک آخوند روده دراز حراف که وقت بیننده ها را نیز گاهی به بطالت می کشاند.
    دشمنی اش با مجاهدین باعث شده که اغلب در کنار آخوندها و سلطنت طلبان قرار گیرد و تئوری های توطئه خاص خود را اشاعه دهد.
    نداشتن داشتن صداقت مبارزاتی و ژورنالیستی کافی نشان میدهد که وی هیچ انصافی نداشته باشد و حرفهای بی ربط فراوان علیه سایر نیروهای اپوزیسیون در تریبون مجانی بزند.
    ضد-اقتدار
    https://mihantv.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>