نگاهی دیگر: مقابله با حق آزادی انتخاب پوشش بهانه ای برای کسب درآمدِ بیشتر!؟

احمدرضا رادان گفت: پليس در سه حوزه معابر عمومي، خودرو و اماكن كه كشف حجاب بعضا در آنها صورت مي‌گيرد اقدام‌هايي را به صورت جدي برنامه‌ريزي و با اعلام خبر قبلي از شنبه آينده 26 فروردين ماه جاري در اين سه حوزه اجرايي خواهد كرد. كساني كه اقدام به كشف حجاب مي‌كنند، از طريق دوربين‌ها در سطح شهر شناسايي مي‌شوند كه در مرحله اول به آنها تذكر داده مي‌شود و در مرحله دوم با اسناد و مدارك به قوه قضاييه معرفي مي‌شوند.

اتحاد کارگران انقلابی ایران: دیکتاتور که باشی، الویت بندی نیازهای شهروندان به شما ربطی ندارد. برای شما مهم نیست که زنان و دخترانی که آزادی انتخاب پوشش را حقّ حداقلی خود می دانند، با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند. برای شما مهم نیست که فقر و بیکاری بنیان خانواده های آنان را هدف قرار داده باشد.

دیکتاتور که باشی سفره خالی اکثریت مردم جامعه ذرّه ای خاطرت را آزرده نخواهد کرد. تعویق در پرداخت حقوق کارگران خشم تو را بر نخواهد انگیخت.

دیکتاتور که باشی در تاریک خانه خود می نشینی و نقشه می کشی که چگونه الوویت های خودت را سازماندهی کنی و می کنی.

کوچه ها و معابر شهر هنوز صدای مردم معترض را منعکس می کنند. خواب را بر تو حرام کرده اند. کماکان تنها نشسته ای و توطئه سرهم می کنی. تو تنها هستی آنجا که دیگر زنان- که حجاب خود را خود انتخاب کرده اند و نه اجبار تو- برای آن دیگرانی که حجاب اجباری تو را از سر گرفته اند هورا می کشند. دیکتاتور که باشی با دیدن این همه شجاعت، فتنه ی درونت شعله می کشد و توطئه ی تازه ای را آغاز می کنی.

کیان را در روز روشن در مقابل چشمان پدر و مادرش به قتل می رسانی و خونش را گردن جوانی دیگر می اندازی. کارو را در مدرسه مسموم کرده و به قتل می رسانی و بعد جنایتت را انکار می کنی. مدارس دخترانه را با حملات شیمیائی و ضدّ انسانی ناامن می کنی و در پی عادی سازی برمی آئی.

زنان و دختران نانی برای خوردن ندارند برایت مهم نیست، امّا باید روسری بر سر به پستو رانده شوند. حکم صادر می کنی که حرام است که با من مخالف باشی. حرام سیاسی و حرام شرعی. یادت می رود همه آن حرام های سیاسی و شرعی که حلالش کردید. ماهی ازون برون، بازی بیلیارد، ماهواره، نایب رهبری که حصر شد، جنگ مقدسی که جام زهر شد، حجت الاسلامی که رهبر شد، روابط با عربستان که عینِ حلال شد، قتل های زنجیره ای، کشتار دسته جمعی زندانیان، دخترانی که بالای دار کشیدید، کودکانی که به قتل رساندید، قتل های ناموسی، حوادث کار، خودکشی بیکاران، گسترش فقر و خانه خرابی، نابودی طبقه متوسط، رابطه اختلاس و عبودیت، تکریم بندگی و حقارت، لباس شخصی های بی هویت، اراذل بسیجی، بسیجی ساندیس خور…. تاریخ حکومت شما پر از نکبت و آدمکشی است.

گوش بر روی صدای وجدانِ نداشته ات می بندی و فرمان می دهی که دختران و زنان آزاده و فرهیخته را –که حمایت مادران و پدرانشان را هم با خود دارند- بگیرید و جریمه کنید.

شتر در خواب بیند پنیه دانه گه لپ لپ می خورد گه دانه دانه. شما که رشد تولید و مهار تورم اتان به واقع مهارِ تولید و رشدِ تورم است، حتما برای تامین هزینه این بگیر و ببندها هم فکری کرده اید. از هر بی حجابی یک میلیون می گیرید. اتوموبیل هایشان را به پارکینگ می فرستید و حق پارکینگ می گیرید. پرونده را به قوه قضائیه می فرستید و وثیقه می گیرید. حتما بجای گشت ارشادی که توسط همین دختران و زنان پائین کشیده شد، نهادهای دیگری را هم قرار است ایجاد کنید. بالاخره این انگلها را که نمی توانید به حال خودشان رها کنید، ممکن است خاکستری بشوند و ریزش کنند.

سوال این است که این هزینه ها را می کنید تا بلکه شاید بتوانید روسری و توسری را دوباره تحمیل کنید؟ یا اینکه می خواهید مقابله با دختران و زنانی که داشتنِ حقِ آزادی پوشش را به اجراء گذاشته اند، بهانه ای برای خالی کردن بیشتر جیب خانواده ها کنید. الله و اعلم!


کانال تلگرامی اتحاد کارگران

یک وبسایت یا وبلاگ در WordPress.com بسازید