Comments

باقر ابراهیم زاده: امضایم را پس میگیرم! — 2 دیدگاه

  1. ناصر پایدار:
    لایه ها، احزاب، دستجاتش فقط در یک چیز وحدت دارند، اینکه تا آخرین نفس، با هم یا جدا از هم، شریک یکدیگر، گرگ همدیگر، مثل روحی واحد در کالبدهای کثیر ازنظام گند و خون سرمایه داری دفاع نمایند، بقای بردگی مزدی را با درندگی، هولوکاست آفرینی بر طبقه کارگر تحمیل کنند و کشتی این نظام را از خطر موج پیکار طبقاتی توده کارگر نجات دهند. این تنها مفصل اتحاد آنها است. در همه مسائل دیگر متفرق و دچار اختلاف هستند، ریشه تفرق آنها در حجم سودها، سرمایه ها، شرائط ارزش افزائی سرمایه، طول و عرض مالکیت ها، سهم در ماشین دولتی و ساختار قدرت سیاسی، نقش در برنامه ریزی پویه بازتولید سرمایه اجتماعی، در یک کلام چگونگی حفظ نظام سرمایه داری، تحمیل آن بر طبقه کارگر و توزیع حاصل استثمار کارگران میان خویش است. آحاد و دستجات این طبقه درنده تر از وحوش بادیه بر سر این سهم ها، نقشها، موقعیت ها با هم جنگ دارند. به این ترتیب سرشت لایتغیر هر جامعه سرمایه داری است که پهنه دو نوع جنگ بی پایان است. جنگی میان دو طبقه سرمایه دار و کارگر و جنگ میان وحوش سرمایه دار بر سر سهام سود، مالکیت، قدرت و سرمایه آفریده توده کارگر.

  2. به نظر من مسکوت گذاشتن سوابق رژیم گذشته به خاطر این است که در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مردم ایران و چهره های سیاسی قابل قبول از تلاش های رضا پهلوی حمایت می کنند و حتی هوادار او هستند و گناه پدر را به حساب پسر نمی گذارند و می دانند که رضا پهلوی طرفدار شکنجه و اعدام و دیکتاتوری رژیم گذشته نیست.
    در چنین شرایطی یک نیروی فعال و تعیین کننده را تضعیف کردن و تفرقه انداختن و علیه تعداد بسیار زیادی از مردم موضع گرفتن خدمت به رژیم و همتای حسرت به دل و محروم مانده آن یعنی مجاهدین خلق خواهد بود.
    حضور ثابتی در میامی و جدا از تظاهرات لوس آنجلس و دعوت رضا پهلوی بود و او به عنوان یک شرکت کننده در میان هزار ها شرکت کننده به تظاهرات میامی رفته بود. یک مقدار مبتذل است که معتقد باشیم رضا پهلوی از او رونمایی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>