Comments

زن بلوچ، سنگر مقاومت علیه دو بنیادگرایی دینی!<br> مریم جزایری — 1 دیدگاه

  1. در بخش یاداشتها در شماره 7 نوشته شده:
    7)در وبسایت cpimlm.org سه سند پایه ای حزب کمونیست ایران (م.ل.م)را جستجو کنید: «مانیفست و برنامه انقلاب کمونیستی در ایران»؛ پیش نویس «قانون اساسی جمهوری سوسیالیستی نوین»؛ «استراتژی راه انقلاب در ایران».

    هر 3 “سند پایه ای” م.رد اشاره خانم جزایری کپی برداری و الگوبرداری دگماتیسمی از اسناد حزب کمونیست انقلابی آمریکا در همان زمینه های اشاره شده توسط نویسنده است با این تفاوت که بجای “جامعه آمریکا” نوشته شده “جامعه ایران” !!!
    بقول مائو با”سبک الگوسازی حزبی ناقل پلیدی‌ها است، مظھری از سوبژکتيويسم و سکتاريسم است، به مردم زيان می‌رساند و به انقلاب لطمه می‌زند. ما بايد کاملاً خود را از چنگ آن برهانیم.”

    انجام انقلاب کمونیستی در ایران بدون شناخت عمیق از جامعه محال است!
    تنها تنبلان اندیشیدن هستند که با اتکا به الگوبرداری از نوشته های حزب کمونیست انقلابی آمریکا و باب آواکیان “مظھری از سوبژکتيويسم و سکتاريسم است” نشان می دهند و یاد نگرفته اند مارکسیسم و روش آن یعنی ماتریالیسم دیالکتیک را در ایران به کار ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>