Comments

پاسخ متقابل اسراییل، به ج.ا خواهد بود؟ یا به ایران و مردم ایران؟ / محمد علی اصفهانی — 1 دیدگاه

  1. سعی کردم کوتاه کنم اما نشد، ببخشید.
    .
    سیاست جمهوری اسلامی از همان زمان خمینی این بوده که در دنیای سرمایه داری (بردگی مزدی) و امپریالیسم مدرن آن، برسمیت شناخته شود. هیچ مرتجعی نمیخواهد اول مستقل نباشد. حتی حاکنیت کوبا مجبور شد به ارباب بودن حاکمیت شوروی تن دهد و چگوارها را کلی دلخور کرد. سیاست جناح غربی امپریالیستها هم این بوده که تا آنجا که میتوانند به جمهوری اسلامی کمک کنند که عضو طبقه خودشان شود، بشرطی که بپذیرد در نهایت ارباب اصلی خود آنها هستند، چون آنها بهرحال با دولتهای ارتجاعی بزرگ دیگر مثل دولت روسیه و چین در رقابت اند. دلیل دیگر حق اربابی آنها این است که زحمت تو سر زن و کارگر زدن و از این طریق پیشرفت تکنولوژی کلی و تکنولوژی آدم کشی را خود آنها کشیده اند. انها فعلا ارباب واقعی مافیای بردگی مزدی جهان هستند. مهندسی موشکهای ایران در اصل از ابداعات برده های امپریالیستهای غربی ست.
    .
    جو حاکم در ایران، بعد از سقوط شاه، این بوده که چه جریانی از گروه سیاسی میتواند بعنوان برده امپریالیستهای غربی و یا شرقی برنده اصلی باشد. در این کامنت به قسمت غربی می پردازیم.
    .
    در میان گروههای سیاسی مزور (هوادار بردگی مزدی و هیراشی اجتماعی) موجود در داخل و خارج از ایران، غیر از بلشویکهای ایرانی و مجاهدین ماقبل پذیرفتن نوکری برای سرمایه‌داری، همه کاندید بوده اند. همه گروههای سیاسی یا خود فروش بودند و یا بی خبر از دنیای بردگی مزدی و امپریالیسم ش. راهکار امپریالیستهای غربی هم این بوده که ببیند نتیجه رقابتهای سیاسی درونی این جریانات پرو بردگی مزدی و شیاد چیست. راهکار آنها، داشتن روابط گاهی حسنه جمهوری اسلامی را با اسراییل و آمریکا در مقاطع مختلف توضیح میدهد. اما نقطه ضعف سیاست امپریالیستهای غربی این بود و هست که جریانات سیاسی درگیر ممکن است بعلت تضعیف شدن، مثل تندروها در دوران خاتمی، بجای تمایل و مدارا با غرب، تمایل به امپریالیستهای شرقی پیدا کنند تا برنده از آب در بیایند. این دشمنی نهایی جناح خامنه ای با گروههای مکار اصلاح طلب و دموکراسی خواه را بیان میکند. این اخری، در عین حال توضیح میدهد که چرا سیاست امپریالیستهای غربی از مدارا به دشمنی کشیده شده و دولت فعلی جمهوری اسلامی فقط زمانی در امان خواهد بود که از امپریالیستهای شرقی جدا شود که چنین چیزی هم در زمان خامنه ای ممکن نیست چون از لحاظ سیاسی دیگر دیر است.
    .
    واقعه ای که اوضاع را بحرانی تر کرده، رابطه روسیه و امپریالیستهای غربی است. روسها و آلیگاروشهایش حاضر به مدارا با غربی ها بودند اما از قرار معلوم گانگسترهای غربی حاضر به شراکت نبوده اند و با تمام قوا سعی کردهاند از نقطه ضعفهای حاکمین روسیه استفاده کنند تا حوزه نفوذ آنها را در دنیای بردگی مزدی و مردسالاری و بقیه انواع فساد شان، کم کنند و خودشان در جامعه روس نفوذ کنند. توسعه ناتو، کوشش در ادامه انقلاب مخملی و کوشش در نفوذ در دولت و جامعه روسیه و بلاخره جنگ اوکراین، بخوبی قابل شناسایی و پیش بینی بود و هست و وضع فعلی چندان تعجب آور نیست. اوضاع حزب الله و سوریه و نزدیکی خامنه ای با روسیه را زیر این نور میتوان دید.
    .
    پس، ما در دنیای فساد تاریخی انسان زندگی میکنیم نه در دنیای سوسول بازی های دموکراسی خواهانه و داستانهای خیالی امپریالیستهای غرب و شرق و خوش بینی های “طبقه متوسطی” مارکس. .
    .
    در بالا گفتم بلشویکها. بلشویکهای ایرانی ضد امپریالیستهای غربی هستند و امپریالیستهای شرقی را خائن میدانند. توهم آنها به کمونیسم شان مثل توهم‌سوسیال دموکراتها به دموکراتیسم شان است. هیچ نیروی سیاسی ی نمیتوان فساد جامعه بشر را از بین ببرد مگر اینکه این فساد را خوب مثل یک مرض شناسایی کند. مارکسیستها در شناخت این مرض پیشرفتهای زیادی داشته اند اما بعلت ندیدن مرض هیراشی، دایم از نردبان پایین می افتند.
    .
    غیر از مارکسیستها که باید خودشان را اصلاح کنند و دیدگاه مذهبی شان را به آشغال دونی بیاندازند، جریانات دیگر یا خوابند که بهرحال اربابان بردگی مزدی بیدارشان میکنند، یا برده هستند.
    .
    مرض بشر بطور حداقل، مردسالاری، بردگی مزدی، امپریالیسم و سیستم هیراشی نظم اجتماعی است. درمان این مرض دیدگاه آنارشیستی به زندگی ست. با این دیدگاه، مبارزه علیه ارتجاع فساد ناپذیر می شود چون سایه و تاریکی ی برسمیت شناخته نمی شود که در آن قارچ و باکتری رشد کند.
    .
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>