Comments

نامه به هیات تحریریۀ «سوریمِنی میر»- پلخانوف<br> ترجمه فرزین خوشچین — 1 دیدگاه

  1. جناب خوشبین، بدبختی نظری و عملی مارکسیستها از آنارشیستها نیست که شما ها دائم آنها را سرکوب کرده اید، بدبختی مارکسیسم و پیدایش لنینیسم و استالینیسم از آن از ماتریالیسم تاریخی گنگ و ضد علمی اوست که در آن استثمارگر و استعمارگر می‌توانند مترقی باشند!!
    میدانیم این مقالات برای چیست. این مقالات برای این است که بورژوازی پرو غرب ایران توجیه شود و زهر خور زنان و کارگران ایران شود.
    مخالفت آنارشیستها با مارکسیستها کاملا قابل توجیه است چون مارکسیستها هم در عمل و هم در نظر سرمایه دار دولتی هستند و ملی کردن را سوسیالیسم قلمداد میکنند تا خودشان بشوند ارباب دولتی کارگران. اصل علم با داشتن شواهد عینی ممکن است. تمام شواهد عینی بدون استثناء نشان میدهد که مارکسیستها عاشق رئیس حزب شدن، حزب درست کردن، سلسله مراتب، وارد دولت شدن و با سرمایه دارها در کنگره نشستن و دولت سازی و استفاده از توده ها برای اجرای تئوری غلط و گنگ ماتریالیسم تاریخی شان هستند. خوشبختانه ۱۰۰ سال گذشته و شریعت سازی مارکسیستی دیگر خریدار ندارد مگر برای کسانیکه دنبال افیون هستند تا خود را آرام کنند. در واقع گفته مارکس حالا در مورد هواداران دگم او هم صادق است. از نوستالجی بیرون بیائید و خود را با شریعت سازی آرام نکنید.
    رهبران مارکسیستها چه کسانی هستند؟
    این رهبران از همان طبقه ای هستند که مایکل آلبرت می‌گوید تکنوکرات. او معتقد است که بین کارگران و سرمایه داران یک طبقه وجود دارد که در استثمار نیروی کار منافع دارد اما در تضاد با دو طبقه دیگر هم هست. دیدگاه بنظر درست می آید و با شواهد تاریخی جور است. مارکسیستها مثل مارکس و انگلس تحصیل کرده اند و نمیتوانند تصور کنند که بدون رئیس بودن با کارگران در یک تشکل باشند. وقتی هم که رییس هستند متکبر و فضل فروش هستند و حاضر نیستند به اشتباهات خود بپردازند و از آن همیشه درست گویان هستند!!!!
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>