Comments

مجازات دسته جمعی،<br>نویسنده Benoît Bréville برگردان مرمر کبير — 2 دیدگاه

  1. دلیل اینکه توده های کارگر اروپائی علیه جنایات اسرائیل و آمریکا و اروپا دست به اعتراض زده اند این است که دارند می فهمند خودشان هم بزودی قربانی حاکمینشان خواهند بود. دلیل اینکه فاشیسم در غرب در حال رشد است این است که حاکمین دیگر نمیتوانند با سلاح دموکراسی استعمارگری کنند و یا بر توده های خود حکومت نمایند. کاهش مزد کارگران بتدریج تبدیل شد به کاهش آزادی زنان و تمام پرده ها بتدریج در حال کنار رفتن هستند. البته کشوری مثل ایران احتیاج به شامورتی بازی های غربی ندارد و از همان روز اول فاشیست و آدم کش بود. حالا طبقات حاکم مردسالار و سرمایه دار و امپریالیست باید فکری به حال شورشهای در حال رشد توده های قلمروهای خود کنند. اینکه آنها چقدر بتوانند جلوی شورشها را بگیرند، مثل استفاده از ابزار جنگ، تنها بستگی به کوشش توده های زن و کارگر در ایجاد اتحاد جهانی علیه ارتجاع دارد. بدون این کوششها، جنگهای منطقه و جهانی شعله ور خواهد شد و قربانیان اصلی آن زنان و کارگران خواهند بود، چه غربی و چه شرقی.
    آنارشیست

  2. وحشیگزی حاکمین فرانسوی بخوبی در تاریخ ثبت شده است. فقط احمقهای دموکراسی خواه متمایل به غرب هستند که فقط جمهوری اسلامی را آدم کش می بینند. حاکمین غربی با بازی جنگ دموکراسی محافظه کار و لیبرال، زنان و کارگران را به بازی میگیرند.
    آدم کشی سیاسی اصلا به قرون وسطی و غیره ربط ندارد. جنگهای بزرگ دویست سال گذشته کار اروپایی های دموکرات و سرمایه دار بوده است. در این جنگها صد ها میلیون غیر نظامی کشته شده اند یا آسیب دیده اند. اینها فاکت است، از خواب دموکراسی خواهی پرو غربی بیرون بیائید.تا وقتی که سلطه و استثمار نیروی کار وجود دارد، که در دوران ما هست دوران سرمایه داری، حاکمین سرمایه دار آدم می کشند تا راحت زندگی کنند.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>