Comments

تاریخ ماتریالیسم،- از الحاد وعلم و انقلاب، تا انسان روشنگر.<br>آرام بختیاری — 3 دیدگاه

  1. فالانژهای بیسواد ایرانگرای ضد زن و ضد کارگر میتوانند روی وطن پرستی مارکسیستی حساب کنند، اما تاریخ نشان داده که چیزی جز دیکتاتپری سرمایه داری دولتی تک حزبی نصیبشان نمی شود.
    آنارشیست

  2. مدعیان آنارشیسم ؛ مخصوصا نوع اقلیمی ویکیپدیایی و مرد ستیزانه اش، دست گل بهتری تاکنون به آب ندادند، چز تفرقه انداختن میان اپوزیسیون و خدمت به سازمانهای جاسوسی امپریالیستی و طرح شعارهای رمانتیک التقالی مغشوش.
    وهمیشه در سوراخهای بورژوازی برای امرار معاش مخفی بوده و فقط زمانیکه اسم مارکسیسم و کمونیسم و سوسیالیسم را میشنوند ،مانند امام غایب ظاهر میشوند و نوستالژی تجزیه کشورها را شعار میدهند، تا شوراهای چوپانی و کولبران را ،در اقلیم همسایه؛ زیر پرچم ترور های آخوندی عملی سازند.

  3. اگر ایدئولوژی ماتریالیسم دیالکتیک و ماتریالیسم تاریخی مارکسیستها خیلی آزادیخواهانه و نجات بخش بود، کارگران روسی و چینی را از دیکتاتوری و فاشیسم لنین و ترتسکی و استالین و مارکسیستهای چینی نجات میداد. اینکه چطور بورژوازی استثمارگر و استعمارگر اروپا مترقی و آزادیخواه بود را فقط میتوان از فلسفه بافی ها فهمید نه علم که متکی به فاکت و سند است. انسانشناسی مارکس و انگلس علمی نبود و رد نظرات مورگان رد نظرات آنها هم هست و امروزه تزهای مهم مورگان منسوخ شده است و فلسفه بافی هم علم نیست. اینهم محدود! آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>