Comments

شور و شوق فمینیستی در خاورمیانه<br> برگردان بهروز عارفي و تقي تام  — 6 دیدگاه

  1. “تجزیه طلبی و ضد میهن و وطن بودن، صفت اجنبی و بیماران روانی است؛ …”
    جای تو هم همانجاست که هیتلر و موسیلینی رفتند.
    آنارشیست

  2. تجزیه طلبی و ضد میهن و وطن بودن، صفت اجنبی و بیماران روانی است؛ که وارد اپوزیسون میشوند تا موحب تفرقه و یاس زحمتکشان گردند،
    ولی خودشان در میهن و وطن غربیها، در امن و امان ساکن شده اند، تا خزعبلات بی پایه و خرافاتی را اشاعه دهند.
    کارگر و برزگر و زحمتکش و زن و طبقه نسوان ایرانی، اگر دستش به این بلندگوهای اجنبی و منحرف برسد، آنها را به ماوراء النهر و ماوراء البحر شوت خواهند کرد؛ آنطور که آرش کمانگیر جانش را در نیروی بازویش گذاشت تا مرزهای ایرانزمین را به جاهای از دست رفته برساند.
    هنر زان ایرانیان است و بس/ ندادند شیر ژیان را به کس ! و ناکس مردستیز.

  3. نقد همه با هم وطن پرستانه نه تنها تخریب اپوزیسیون نیست، بلکه در خدمت انقلاب است.
    .
    کسانیکه نقد همه با هم را مزاحم می بینند، آنهائی هستند که دوست دارند قبل از اینکه زن و کارگر ایرانی به منافع خودآگاه شوند، رژیم سرنگون شود. هدف آنها ساختن دولت خود است تا بردگی زن و مرد ایرانی در جهت منافع آنها ادامه یابد. اینها وطن پرستان دست راستی هستند.
    .
    ما زنان و مردان کارگر گول این شیادان را نباید بخوریم. اگر شیاد نیودند علیه سرمایه داری بودند، فمنیست بودند و فقط نمی گفتند، وطن وطن. آنها وطن را برای استثمار کردن زن و کارگر می خواهند. با جمهوری اسلامی بد هستند چون جمهوری اسلامی استثمار را در انحصار خود درآورده و به آنها چیزی نمی دهد.
    .
    در آن کامنت، میگوید آنارکوفمنیست تا آنارکوفمنیست را بد نام کند. اما آنارکوفمنیست با ضد وطن استثمارگران بود، بسیار خوش نام است. وطن پرست کوششی عبث میکند و دائم تف سربالا می اندازد.
    .
    وطن پرستی یک ایدئولوژی از لحاظ نظری باخته و سرنگون شده است.
    .
    آنارشیست

  4. هیچ آنارکوفمنیستی وطن پرست نیست مگر مثل این کامتت نویس شیاد باشد.
    وطن پرستی یک نوع خرافه است، یعنی اعتقاد به ساخته های ذهنی خود.
    تجزیه ایران اگر کمک کند که بخشی از زنان و کارگران ایران از دست زن ستیزان حاکم و اربابان بردگی مزدی و امپریالیستها و سلسله مراتب سلطه بر توده ها خلاص شوند، کاری بسیار درست و انقلابی است، در غیر اینصورت، یک انتخاب است و انتخاب آن به خودشان مربوط است و کسی نمیتواند برای یک قوم تعیین تکلیف کند.
    وطن پرستی همیشه ایدئولوژی استثمارگران و استعمارگران عقب افتاده و علم و منطق نفهم بوده است.
    آنارشیست

  5. در لینک زیر سیامک نادری در مصاحبه با مهناز قزللو از زنان شجاع و آگاه جنبش مجاهدین میگوید که در اسارت آخوندها و در سازمان محاهدین حماسه آفریدند، و نه انقلابی نمایان شعاری؛ که در خارج نشسته و به تخریب اپوزیسیون ایرانی ضد جمهوری اسلامی می پردازند، و با ایدئولوژی های شونیستی قومی خود ،خوهان تجزیه وطن زحمتکشان هستند.
    آنارکو فمنیست

    https://www.youtube.com/watch?v=j0nqJwtTPLA

  6. جنبش زنان علیه حجاب در ایران میتواند به جنبش علیه مردسالاری، استثمارسرمایه داری، امپریالیسم و استبداد سلسله مراتب بیانجامد بشرطی که فعالین انقلابی علیه اقتدارگرایی در تمام جوانب و ستوه جامعه افشاگری کنند و توده ها را آگاه نمایند و زنان و کارگران تشکلات ضد ارتجاع بسازند، تشکلاتی که نظم اجتماعی جامعه آنها و جامعه آتی خواهد بود. اگر چنین کاری نکنند، شورشها به ضد انقلاب و ارتجاع تبدیل می شوند. انقلاب مرحله ندارد. اتقلاب تعرض به تمام جوانب وجود ارتجاع اقتدارگرایی در جامعه است.
    آنارشیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>