Comments

اتحادیه اروپا با « پسا فاشیست » ها مشکلی ندارد<br>برگردان مرمر کبير  — 2 دیدگاه

  1. در ارتباط با جمع بندی های پشت پرده و عیان در این سایت و سایتهای دیگر در ارتباط با شورش زن زندکی آزادی،
    اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها علاقه ای به سرنگونی رژیم در شورشهای زن زندگی آزادی نداشتند دروغی محظ و تحریف تاریخ است و مهمتر نشانه نامید شدن نوکران دموکراسی غربی در حمله به ایران و لیبی کردن آن. تمام اروپا و آمریکا از آن شورشها دفاع کردند و تنها کاری که نکردند لشکر کشی بود چون توانایی آنرا نداشتند و امیدوار بودند که انقلاب مخملی پیروز خواهد بود. رژیم هم در اتحاد با امپریالیستهای شرقی این را میدانست و مثل سایر انقلاب مخملی های اخیر آنرا بی رحمانه و هیستریک سرکوب کرد تا رژیم خود را حفظ کند. در حقیقت وقایع سال گذشته جنگ بین امپریالیستهای غرب و شرق بود. دلیل این قضاوت درباره شورشهای سال 1401 در ایران این است که بنظر من اصل این شورشها، نه منشور نویسهای بزدل دور از آن و صرفا ناظر و دیر آمده، اصلا یک کلمه در نقد بردگی مزدی و امپریالیسم که ایران را تحریم کرده اند و موجب وسعت یابی فقر شده اند نگفتند و صرفا امیدوار به دموکراسی احمقاله امپریالیستهای غربی بودند. این حقایق را باید پذیرفت، خودتان را گول نزنید.
    ماهیت اقتدارکرایانه طبقاتی حاکمیت در اروپا و آمریکا با رژیم و امپریالیستهای شرقی یکی است و “انقلابیون” دموکرت ما هر روز آنرا از توده های کارگر پنهان میکنند و مرتکب جنایت علیه بشریت میشوند چون توده ها را به میدانهای نزاعهای ارتجاعی می فرستند.
    امپریالیستهای غربی و شرقی و ایران در بازی قدرت با هم هستند ولی ما نیازمند یک جنبش وسیع منطقه ای و جهانی علیه مردسالاری، بردگی مزدی، امپریالیسم و استبداد سلسله مراتب هستیم.
    آنارشبست-کمونیست

  2. فاشیسم ناسیونالیستی در ذات جامعه اقتدارگرای طبقاتی است. همانطور که در ایران بازی دموکرات و دیکتاتور را نباید خرید، در تمام دنیا هم نباید فریب خورد و وارد بازی انتخاباتی شد. باید یکراست رفت سراغ اصل قدرت و آنرا به زیر کشید که هست وجود اقتدارگریی در جامعه بصورت مردسالاری، بردگی مزدی، امپریالیسم و ناسیونالیسم و سلسله مراتب در کارگروهی.
    اروپای دموکرات و سوسیال دموکرات استعمارگر و جنگ طلب بود و خواهد بود.
    ضداقتدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>